איתן דוידי יו"ר מושב מרגליות: "גם אם תהיה התראה מקדימה זה לא יתן שום דבר"

בצל הדיווחים על הסכם מתגבש עם איראן, הלחימה בגבול הצפון נמשכת גם היום. תושבי קו העימות ממשיכים להתמודד עם מציאות ביטחונית מתוחה. מאז הבוקר יום שני, ביצע חיזבאללה שיגורים רבים לעבר כוחות צה״ל ולעבר ישובי הצפון. בתוך כך, רחפן נפץ התפוצץ היום ( ב') על גג של בית במטולה, לא דווח על נפגעים. איתן דוידי, יו"ר מושב מרגליות, אמר כי גם אם תהיה התראה מקדימה זה לא יתן שום דבר: " פחות מ-15 שניות מאז שיש התראה ועד הנפילה אנחנו מרגישים את זה אחרי 5 שניות".
כשנשאל על הפסקת האש החד צדדית, בה חיזבאללה ממשיך לתקוף ולשגר רחפני נפץ:"הפסקת אש הזו היא בשביל תושבי ביירות, שיכולים להמשיך ולהתנהל כרגיל. הממשלה שלנו לא יכולה להרשות לעצמה לוותר בכזו קלות, יש כאן אוכלוסיה שהולכת ומדלדלת. אנשים פה עוזבים, והחוסר בלחימה גורמת להרבה תושבים לחשוב שוב פעם מחדש האם הם כן רוצים להמשיך לגור פה. בנובמבר 2024, תקפנו בחריפות את ההסכם שנחתם אז, היום אחרי מה שעובר עלינו בחודשים האחרונים, אני מתגעגע להסכם ההוא, לפחות אז יכולנו לתקוף בבירות ".

"במשמרת הזו זה הפך להיות שערוריה, מי שלא הגיע עד היום גם שלא יבוא. מבחנתי שיעשו את העבודה מרחוק ויהיו אחראים לגורלנו, ויעשו מה שצריך כדי שהצפון ישתקם, אני כבר לא כועס אני פשוט עצוב".