אריה קלמנזון: "אשדוד רוצים להישאר בליגה בכל מחיר, מה שלא הצליחו לעשות על הדשא"

חיים הכט | מדברים ברדיו | 22.06.2026


אחרי סערת החוזים הכפולים, עירוני טבריה מוצאת את עצמה בלב פרשה נוספת. בעקבות תלונה שהגישה מ.ס אשדוד להתאחדות לכדורגל בנוגע לחשד לשימוש בעירויים אסורים לפני המשחק בין הקבוצות בפלייאוף התחתון, נפתחה בדיקה שבה מעורבים גם גורמי האכיפה למניעת סימום בספורט. הבעלים אריה קלמנזון דוחה את הטענות מכל וכל, טוען כי המועדון פעל בהתאם לחוק ומאשים את אשדוד בניסיון להשיג מחוץ למגרש את מה שלא הצליחה להשיג על הדשא.

אריה קלמנזון: "אתמול התקשר אלי אחד מהעיתונאים ושאל אותי על נושא העירויים, עד אותו רגע לא ידעתי כלום. שמעתי מהעיתונאים. אף אחד לא פנה אלי באופן רשמי. כמו הפרשה הקודמת, אחרי שזה התפוצץ באתרים שמענו על זה. מאשימים אותנו שכביכול השחקנים קיבלו חומרים מותרים אבל במינון גבוה ממה שמתיר החוק.

אריה קלמנזון צילום: עודד חסין

החוק מתיר נוזלים עד 100 סיסי, והטענה ששחקני טבריה קיבלו יותר: "זה ניתן יום למחרת המשחק מול הפועל חיפה. ניתנו כ100 cc לכל שחקן, יש דיווח רפואי של החובש. כל שחקן יכול להעיד כמה זמן הוא היה מחובר לאינפוזיה , כל שחקן היה מחובר 10-15 דקות".

"הכתובת נמצאת באותיות קידוש, לקחו את עמית חדד כדי שיגיש את התביעה. אשדוד רוצים להישאר בליגה בכל מחיר, מה שלא הצליחו לעשות על הדשא. זה העתק הדבק של הפעם הקודמת". עם זאת מוסיף: "אשדוד לא עשו שום דבר לא חוקי. הם אומרים שעברנו על החוק זה לגיטימי, אין לי מה לתבוע אותם. מה שאנחנו יודעים לפי כל מה שבדקנו, פעלנו לפי החוק".