"היא הייתה כל כך חייכנית שקשה מאוד לשכוח את החיוך שלה"

חלא עזאם (13) ואימאן כיר (14) טבעו למוות אתמול (שבת) בנהר הירדן, במהלך טיול משפחתי ברמת הגולן. השתיים נכנסו למים יחד עם נערה נוספת, שהצליחה לצאת בכוחות עצמה והזעיקה עזרה לאחר שהבחינה כי השתיים נעלמו. לאחר שעות של חיפושים אותרו חלא ואימאן ללא רוח חיים, בהפרש של כשעתיים זו מזו. הלווייתה של אימאן תתקיים היום (ראשון) בשעה 13:00. בריאיון לכתבה מספר דודה, רידן כיר, על הנערה המצטיינת והאהובה שהייתה, על החיוך שלא יישכח ועל הרגעים הקשים שבהם המשפחה המתינה לבשורות במהלך החיפושים.

מפקד מחוז צפון, טפסר יאיר אלקיים, מסר כי: "במשך מספר שעות צוותי הכיבוי וצוללני יחידת להבה, לצד מתנדבי יחידת חילוץ גולן, סרקו בגדות ובקרקעית הנחל. המשכנו בסריקות גם לאחר רדת הלילה ועשינו כל מה שאפשר עד שאיתרנו את הנעדרת השנייה, שלצערנו נקבע מותה".
רידן חיר, דודה של אינאן: "אינאן סיימה כתה ז' בהצטיינות. היא מאוד חרוצה בלימודים, פניה היו ללמוד וללמוד. היא הייתה כל כך חייכנית שקשה מאוד לשכוח את החיוך שלה. היא אהבה לקרוא ספרים, לימודים ולטייל".
"היא והחברות שלה החליטו לצאת לטייל עם הדודות, האחיות של האמא, הן יצאו לטיול ברמת הגולן. לצערי היעד האחרון היה גם האחרון שלהם. הן היו קרובות משפחה שבילו כל הזמן ביחד. הן היו חברות ממש טובות".
"אני קיבלתי טלפון בהפתעה בשעה 17:00. הסיפור התחיל כולו, ממה שהבנתי, ב- 15:45. האבא לא ידע מה לעשות. הוא לקח את אשתו והילד וטסו לכיוון רמת הגולן, תוך כדי הוא התקשר אלינו ואנחנו באנו בעקבותיו. כל הכוחות שם התייצבו בהמוניהם ועשו את העבודה בצורה מצוינת. גם הצעירים של הכפר הגיעו במאות, אני אחד אחד מודה להם. לצערי אחד מתושבי הכפר מצא בסוף את אימאן. החיפושים ערכו כשלוש שעות, הגופה לא הייתה רחוקה ממקום האירוע, כמה עשרות מטרים".
