"רוצה שענאן ימשיך להתפתח בחיפה, אירופה? בעוד 3 שנים בליברפול"

רותם אטיאס ונדב מעוז | היציע הצפוני – מהדורת הלייב | 26.01.24

אחרי קיץ מטורף עם נבחרת ישראל הצעירה הגיע הרגע של ענאן חלאילי (19) לכבוש גם את ליגת העל. השחקן הצעיר, שזוכה העונה לדקות משחק, מנצל כל רגע על כר הדשא מה שבא לידי ביטוי גם בספרים עם שישה שערים, אחד מהם גם באירופה.

אביו, מג'די חלאילי: "בקיץ ידעתי שהוא הולך להתפתח והוא עדיין הולך ומתפתח. האמת שזה אפילו מפתיע אותי קצב ההתפתחות שלו וזה שהוא מקבל אשראי ומשחק כל כך הרבה דקות, זה לא מובן מאיליו. במכבי חיפה האמינו בענאן מגיל צעיר ובחוזה הראשון שעשינו היה סעיף הסכם שאם הוא לא מקבל דקות הוא יושאל לקבוצה אחרת והכל היה דינאמי והוא הוכיח את עצמו".

צילום: אבי רביבו

ומה אומר החוזה החדש?

"עכשיו מכבי חיפה שולטת בכרטיס שלו והיא זאת שתכוון אותו לדרך הנכונה, היא תחליט לאן ומתי לשחרר אותו".

נזכיר כי הדברים נאמרים לאחר שבימים האחרונים עולים פרסומים לפיהם חיפה קיבלה הצעה מקבוצה בליגה הבלגית ניסיון להעביר את חלאילי כבר בחלון הנוכחי. מג'די: "היה לי חששות מהניסיון עבר שלי של חוזים בליגה א' ולכן הייתי זהיר מאוד בחוזים שחתמנו לענאן, אבל לא חששתי לרגע אחרי פתיחת העונה כשענאן קיבל דקות לתת לחיפה את המושכות שיעשו מה שהם חושבים לנכון".

"אירופה? אני חצוי, מצד אחד יש הצעות מצד שני אני רוצה שהוא יישאר בחיפה ויפרח ויתקדם. כמובן שהחלום שלי לראות אותו בעוד 3 שנים באנגליה בליברפול".