חיזבאללה בהודעות וצאפ לראש המועצה סופר: "הפסקת המלחמה בעזה תאפשר חזרת התושבים לביתם בצפון"

רותם אטיאס | 28.05.24

טרור פסיכולוגי: הודעות מטעם חיזבאללה נשלחו לראש המועצה מרום הגליל. הודעות מטעם חיזבאללה נשלחו הבוקר לטלפון האישי של ראש המועצה במרום הגליל, עמית סופר. בהודעות הצהירו השולחים כי ישנה משווה לפיה רק הפסקת המלחמה בעזה תחזיר את תושבי הצפון הביתה.

בהודעה כינה השולח כי תושבי הצפון "מתנחלי הצפון" וכתב: "אתם חייבים להבין שפגענו רק בבתים שבהם הסתתרו חייליכם. אם לא תבקשו ממשלתכם להפסיק את התוקפנות נגד עזה לא יישארו בתים לחזור אליהם. שום דבר לא ישתנה בצפון אחרי ה-01.09 אם התוקפנות נגד עזה לא תיפסק. גלנט מוכר לכם אשליות. כשהוא מבטיח לכם לסלק את חיזבאללה מצפון לליטאני. אתם חייבים לחיות את המציאות אנחנו כאן לנצח נצחים. חיזבאללה".

קרא עוד:

סופר התייחס להודעות: "החיזבאללה לא מפחיד אותנו, הכדור לא נמצא אצלם אלא אצל ממשלת ישראל והמדיניות שלה. אנחנו כבר אמרנו מספר פעמים, יש לנו סבלנות אבל שהממשלה לא תפרש את הסבלנות שלנו כהסכמה למצב שבו הכלכלה מתרסקת והצפון מאבד את התושבים שלו, אני מצפה מהממשלה להחזיר את הביטחון לצפון ולעשות מעשים שיביאו לכל שאיכות החיים תעלה בכל היבט".

נזכיר כי לא מדובר באירוע הראשון שבו חיזבאללה שולח הודעות לראשי רשויות ואנשי קו העימות כשבחודש ינואר היה זה ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן ויו"ר מושב מרגליות, איתן דוידי.