התגעגענו: אחרי 6 שנים הפועל בית שאן חזרה לליגה א'

רותם אטיאס | היציע הצפוני | 16.05.24

בסיומה של עונה קשה ומותחת הצליחה הפועל בית שאן לעשות את הבלתי יאמן ולהעפיל חזרה לליגה א'. זה קרה אחרי עונה שבה סיימה הקבוצה במקום השני, הדיחה את הקבוצות היריבות בפלייאוף ב' והערב במאני טיים הצליחה לעבור גם את המשוכה מהמקום ה-14 בליגה א' צעירי טייבה. כיאה לעונה מותחת משחק ההעפלה היה דרמטי ונגרר להארכה אחרי תיקו 0:0 חלש. בהארכה כבר הדברים נראו אחרת ובית שאן שנהנתה דחיפה של מאות אוהדים ביציע. בדקה ה-92 היתרון על המגרש הגיע לידי ביטוי גם בלוח התוצאות כשאליהו דרעי כבש מהנקודה הלבנה, שלוש דקות לסיום גבי ליבסון הכפיל לאחר שבית שאן ניצלה טעות בהגנת טייבה.

מיד עם שריקת הסיום חגגו השחקנים עם האוהדים שהגיעו ללוות את הקבוצה לאצטדיון השלום באום אל פחם. בתום החגיגות ביציעים ובחדר ההלבשה יצאה השיירה הכחולה כל הדרך לבית שאן.

ראש העיר, נועם ג'ומעה בירך: "הללויה! השחקנים נתנו עונה הרואית ועשו את הבלתי ייאמן. גאה בהם ובכל הצוות המקצועי והניהולי".

עכשיו, לאחר ההצלחה הגדולה יצטרכו בבית שאן לפעול במהירות לשלם את מלוא שכרם של השחקנים להם חייבים עדיין משכורות ולהתחיל כבר בימים הקרובים לעבוד על תקציב לקראת העונה הבאה. גורמים טענו אתמול שהערכה היא אין בכוונת העירייה להכניס את היד עמוק לכיס ועל כן יצטרכו במועדון לחפש מקורות תקציביים כדי להצליח לשרוד בליגה.