טלטלה בטבריה: נבעה ביטל את ההסכם הקואליציוני עם טרבלסי ושלל את סמכויותיו

חדר חדשות | 02.06.24

בפוסט שפרסם חבר המועצה רפאל טרבלסי תקף את ראש העיר יוסי נבעה על ההחלטה לבטל איתו את ההסכם הקואליציוני ושלילת סמכויותיו

טרבלסי: "הבוקר הופתעתי לקבל מראש העיר יוסי נבעה מכתב בו הוא מודיע לי על ביטול ההסכם הקואליציוני איתי ועם סיעתי. משמעות הדבר: הוא הוציא אותי מהקואליציה ולקח ממני את כל הסמכויות דרכן עשיתי רבות למען הציבור. במכתבו כתב ראש העיר ש"דרכך אינה עולה בקנה אחד עם דרכי".

"נכון הוא צודק. דרכו של ראש העיר היא כניעה לאיומים של העבריין המורשע חיים חליוה, דרכו של ראש העיר היא כניעה לדרך הסחיטה של רון קובי והוצאות הדיבה שלו, דרכו היא דרך מסוכנת שתוביל את טבריה לתהומות ולשפל שלא ידעה מעולם. אם זו דרכו של ראש העיר, אכן הוא צודק שדרכי היא איננה דרכו. דרכי היא עשייה למען התושבים והוכחתי זאת במשך שנים ללא שכר ומסביב לשעון. בזמן שיוסי נבעה צבר לעצמו הון, גם במחיר של פרויקטים הפוגעים בציבור הטברייני, אני עשיתי הכל באהבה למענם. בזמן שהוא נכנע לגורמי חוץ שמניעים אותו על חוטים, אני הנעתי תהליכים עירוניים חשובים יד ביד עם ראש העיר בועז יוסף. בזמן שהוא מנסה להכשיר שרצים, אני עושה הכל כדי שדרכי הפוליטית והעשייה העירונית שלי תמיד יישארו כשרות למהדרין".

"אמות המידה שלי ושל יוסי נבעה יעמדו למבחן הציבור בכל יום מחדש וכנראה בקרוב גם למבחן גורמי החוק והאכיפה. אדון נבעה, לסיים כל פוסט במשפט אוהבים את טבריה זה מחייב. אבל כשבמקביל אתה חותר בכל מאודך לצרף לקואליציה את האיש שגרם לעיר טבריה הכי הרבה נזק תדמיתי זו צביעות שהיא תולדה של טמטום. העיקר הבטחת ש"נסלק אותו בחזרה לתל אביב" אבל שוב הבטחת ולא קיימת. הבטחה אחת מיני רבות שהבטחת ולא קיימת. אני מתחייב שאמשיך לשרת את הציבור נאמנה גם מספסלי האופוזיציה, בישיבות המועצה, בוועדות העירייה וביום יום. אעשה זאת בלב שלם ובהתנדבות מלאה כפי שעשיתי עד כה ולעולם לא אתן יד לסחטנות ולא אושיט יד לאלה שפגעו ופוגעים בכל יום בעיר טבריה".