"לא הבנתי מאיפה הקללה של רייכרט הגיעה אבל אני גם לא מופתעת לאור העבר שלו"

רותם אטיאס ונדב מעוז | היציע הצפוני – מהדורת הלייב | 19.01.24

ב-28 בנובמבר נפגשו הפועל עכו ורמת השרון, על הנייר המפגש לא אמור היה להתדרדר לתקרית מכוערת שבמהלכה טוענת יו"ר הפועל עכו, קרן בן נשר הטיח בה שחקן רמת השרון, בן רייכרט קללה קשה. השבוע, חודשיים אחרי, היה אמור רייכרט לעמוד לדין בגין האירוע אלא שהתאחדות הודיעו על דחיית הדיון.

בן נשר: "צריך לכבד בני אדם. אין קשר לכדורגל – יש קשר לסוג של האנשים מה שיש להם ואיך הם גדלו וחונכו. זה לא לגיטימי לדבר בצורה כזאת גם אם זה נאמר במגרש כדורגל, צריך לכבד בן אדם ולא לדבר בצרה שהוא דיבר. אני מקווה שאישתו לא סופגת את המילים שהוא זורק לסביבה".

עוד המשיכה בן נשר ותקפה: "זה היה אירוע חריג, השימוש במילים כאלה לא הופנו אליי מעולם משום בן אדם. זה לא היה תוך כדי ריב, הוא סיים אצלנו ברוח טובה ואני לא מבינה מאיפה זה בא, אבל אני גם לא מופתעת לאור העבר שלו. הוא מבחינתו טען שזה לא היה ולא נברא ושהוא לא אמר מילה אבל אני יכולה להגיד שכשזה קרה קמו אנשים שהתביישו בשמי היו אלה שהעירו לו כולל אנשי רמת השרון. בזמן האירוע לא הגבתי כי לא חשבתי שאני צריכה לרדת לרמה הזאת. חבל שלהרבה אנשים זה נראה לגיטימי להשתמש בשפה הזאת, שפה בוטה ולא מכבדת, מעליבה וגסה מאוד מבחינתי".

"אני מצפה מבית הדין לתת עונש חמור אבל כשאתה נכנס לבית הדין אתה לא יודע איך אתה יוצא ממנו. המקרה הזה אולי חורה לאנשים כי אני אישה ושזה לא בסדר אבל הדיבור והשיח בכדורגל הוא כזה והוא לא לגיטימי. מרמת השרון מאוד התאכזבתי כי מהם ציפיתי. הייתה לי שיחה עם אנשי רמת השרון שגינו ואמרו שיטפלו בזה חומרה ולהפתעתי למחרת הם התנערו ואמרו שהם לא יודעים על מה מדובר".

צילום: אבי רביבו
צילום: אבי רביבו

על פתיחת העונה הלא טובה של הקבוצה אמרה: "הייתה פתיחה לא טובה ולא פשוטה ואני מקווה שאנחנו אחרי. אנחנו נמצאים בתהליך שבסופו נחזור לליגת העל, אני מאמינה שאפשר יהיה לעשות את זה כבר בעונה הבאה. אני מאמינה ששנה הבאה הקפיצה של השחקנים והכסף שיהיה לנו יוביל לשדרוג המועדון. התקציב יגדל בעונה הבאה".

במהלך חלון ההעברות אמור להגיע בימים הקרובים מורגן פרייר, לגבי השוק המקומי? "אנחנו משאירים לאלון את ההחלטות".

לא מובן מאיליו שלמרות התוצאות לא ביצעתם שינוי בעמדת המאמן

"אני מאמינה שמאמן לא יכול להיות עם שעון חול, נכון הוא צריך להביא תוצאות אבל לא נשב עליו עם סטופר וניתן לו להרגיש עם החבל על הצוואר".

לראיון המלא: לחצו