"לא נקבל סיטואציה שאם נעלה ליגה נצטרך לנדוד לגרין, זאת תהיה מכה קשה מאוד למועדון"

רותם אטיאס ונדב מעוז | היציע הצפוני – מהדורת הלייב | 19.01.24

חלון ההעברות של עירוני טבריה מסתמן שכזה שיהיו בו שינויים קוסמטיים בלבד והוא לא יניב שינויים דרמטיים. לאחר ריף מסיקה ואיתי זאדה אמורה הקבוצה לצרף את גדעון אקווה על המשבצת של גרשון קופי שסיים את דרכו במועדון.

הבעלים, אריה קלמנזון התייחס בתוכנית "היציע הצפוני – מהדורת הלייב" לשינויים: "קבוצה שמחליפה יותר משני שמחקים כנראה נבנתה לא נכון, לשחקנים חדשים שמגיעים לוקח זמן להתרגל. לכן מלבד ריף וזאדה נחתים את אקווה במקומו של קופי ונסגור את חלון ההעברות מבחינתנו. ההערכה שבראשון אקווה כבר יהיה איתנו ויצטרף לאימונים".

עוד התייחס קלמנזון למטרות של הקבוצה העונה: "הגדרנו שאנחנו רוצים מקום אחד מעל מה שעשינו שנה שעברה. בתחילת השנה קבענו יעד של בין 30-34 נקודות ועמדנו בו, כמובן שאפשר היה יותר ואפשר היה לספוג פחות אבל זה מתאזן. אני חושב שאם נעמוד באותו מספר נקודות גם בסיום העונה הסדירה המצב שלנו יהיה מצוין".

צילום: עודד חסין

מה מצב בניית האצטדיון בעיר?

"האצטדיון היה בנוי על הרבה עובדים עזתים אז בעיה עם זה כרגע וזה האחריות של הקבלנים כי הם חתומים על הסכמים וצריכים להביא עובדים לסיים את העבודה. אני מקווה שאחרי הבחירות בפברואר יגיע ראש עיר שידחוף את הנושא קדימה. דיברנו כבר עם רון קובי ועם יוסי בן דוד שהם בעד הקמת המגרש, הם מגיעים למשחקים ואני מאמין שהם ידחפו את הבנייה. אני מאמין שאם יעבדו בצורה רצינית תוך 4-5 חודשים אפשר יהיה לסיים את הבנייה. אנחנו לא נקבל סיטואציה שאם נעלה ליגה נצטרך לנדוד לנוף הגליל כדי לארח משחקים, זאת תהיה מכה קשה מאוד למועדון ובין השאר גם כלכלית".

בנושא שחקני הבית המועדון אמר קלמנזון: "הגענו לקבוצה לפני כמה שנים עם אפס שחקני נוער, שנתיים וחצי קשה מאוד להוציא שחקני בית, מי שחשב שבשנתיים יעלו חמישה שחקני נוער טועה ומטעה".

בשישי הבא תצא טבריה למשחק חוץ נגד מ.ס אשדוד: "כל קבוצה באה לנצח נעשה הכל, הגביע מסיט את כל הפוקוס מהליגה וזה פחות טוב אבל נבוא לשחק עם מוטיבציה לנצח. לשחקנים יש מענקים ואני בטוח שהם יעשו הכל כדי לנצח".

להאזנה לחצו – כאן