מסתמן: שני אילוז תמונה למשנה לראש העיר בטבריה

ירין דורון | מדברים ברדיו | 05.06.24


דרמה פוליטית בטבריה: שני אילוז מי שהייתה מועמדת לראשות העיר והסירה את מועמדותה כדי לחבור לרון קובי צפויה להתמנות לתפקיד משנה לראש העיר, יוסי נבעה. גורמים פוליטיים בכירים בעיריית טבריה אישרו כי ישנן שיחות בין הצדדים והמהלך צפוי לצבור תאוצה בימים הקרובים.

נציין כי המינוי הצפוי מגיע על רקע הפרסום לפיו נבעה שלל את סמכויותיו של רפאל טרבלסי בשל מחלוקות בין השניים – מהלך שאמור לקבל הערב את אישור חברי המועצה ברוב קולות.

עו"ד אילוז הגיבה להתפתחויות האחרונות: "אני לא מכירה החלטה למינוי כזה שאמור לעבור בקרוב, יש דיבורים בנושא. צר לי שטבריה נראית כמו שהיא נראית בגלל עסקנות פוליטית. אני ראיתי את טובת טבריה לנגד עיניי כשהסרתי המועמדות שלי לראשות העיר המצב היום שרוב חברי המועצה התגייסו לתמוך בראש העיר ולהצעיד את העיר קדימה ושמים בצד את כל מה שהיה מבחינתנו לפני הבחירות.

אני לא מחפשת תפקיד והוצא לי בעבר תפקידים בשכר ואמרתי שאני הגעתי לטבריה לעזור לעיר בהתנדבות. אני ביחסים מצוינים עם יוסי נבעה ואנחנו מקיימים פגישות עם משקיעים למען העיר ולמצב אותה כבירת הצפון. אנחנו לא אופוזיציה שבאה להילחם אנחנו באים לסייע לנבעה. סיימנו את מערכת הבחירות ונכון שזה לא סוד מי המליך את נבעה אבל יוצא לי להכיר אותו ואני מעריכה אותו ברמה האישית. אני מאוד מקווה שביום שהוא יצטרך לקבל החלטה שלא נוחה למגזר מסוים הוא ידע לקחת אותה. אני נותנת לו את ימי החסד כי יש בן אדם שהצליח לגייס את יריביו לעשות הכל לסייע לעיר.

עוד התייחסה עו"ד אילוז לאירוע שלילת הסמכויות של טרבלסי ואמרה: "אני מבקשת מכל חברי הקואליציה והעסקנים שרואים את טובתם ביניהם רפאל טרבלסי, להניח לראש העיר לעבוד ולא להתעסק בענייני פוליטיקה. אני לא יודעת מה קרה ומה גרם לראש העיר להגיע להחלטה שהגיע כנראה היו לו הסיבות שלו. אנחנו נשמע הערב את הסיבות להחלטה ורק לאחר מכן נצביע"