ניסיון פיגוע בצומת מגידו: בן 17 ניסה לפגוע בשוטרים באמצעות פטיש, ירי בוצע לרכב צבאי בנהר הירדן

חדר חדשות | 05.04.24

דובר צה"ל הפרסם כי במהלך הלילה דווח על ירי שבוצע לעבר רכב של כוח צה"ל בסמוך למעבר נהר הירדן שבחטיבת הבקעה והעמקים. מתחקור ראשוני של האירוע עולה כי חשוד חצה את מעבר נהר הירדן ופתח בירי לעבר רכב צבאי שערך סיור שגרתי במרחב חטיבת הבקעה והעמקים. נדגיש כי החשוד לא חצה את גדר המערכת במרחב ולא היו נפגעים באירוע. האירוע מתוחקר.

מוקדם יותר היום ניסיון פיגוע ללא נפגעים בצומת מגידו: צעיר בן 17 תושב מוסמוס הגיע בשעות הצהריים לאזור צומת מגידו שם ניסה לפגוע בשוטרים באמצעות פטיש. הוא נורה ונפצע קל ונלקח לחקירה, נבדקים ממצאים נוספים בזירה.

מהמשטרה נמסר: "סמוך לתחנת הדלק לפני צומת מגידו, הבחינו זוג שוטרים שהיו בניידת משטרה, בחשוד בן 17 תושב הכפר מוסמוס אשר הולך בצורה מחשידה עם תיק סמוך לתחנת הדלק בצומת מגידו. השוטרים התקרבו לחשוד במטרה לזהותו אז הבחינו כי הוא שולף מתיקו פטיש מניף אותו ורץ לעברם, שוטרי תחנת אום אל פאחם חתרו מייד למגע וביצעו ירי לעבר החשוד, פצעו אותו באורח קל ,החשוד נעצר, אין נפגעים מכוחותינו.

מפקד מחוז חוף במשטרה ניצב דני לוי, הגיע לזירת האירוע ושיבח את השוטרים: "החתירה למגע, ערנות ודריכות הכח הובילו לסיומו של האירוע ללא נפגעים בנפש, אין ספק שבפעילותכם המהירה והמקצועית הצלתם חיים".

דובר מחוז חוף, אריה דורון הוסיף פרטים