עברי לידר: "הדואט הזה, הוא שיר התקווה שלנו"

ליאור פוזניאק | 19.03.24


סינגל חדש שיצא לרדיו "משאללה" מחבר בין עברי לידר לואלרי חמאתי: "הדואט הזה, הוא שיר התקווה שלנו, הוא תפילה ומשאלה לעתיד טוב יותר, לחיים שקטים ושלווים, לאהבה", מספרים השניים.

לידר: "הכל התחיל כשגיא דהן כתב לי SMS וסיפר לי שהוא עובד על שיר עם ואלרי והוא רוצה שאני אקח בזה חלק, יש מקרים שהפניות האלה לא מוצאות אותי במקום שמתאים לי אבל הקשבתי לשיר ואהבתי. את ואלרי הכרתי לא מזמן בפרויקט שהיינו אמורים לעשות שני שירים לסדרה והיא נדחתה בעקבות המלחמה. מאוד התרשמתי ממנה ומעבר לזה שהיא זמרת מרגשת היא בחורה צעירה, חכמה ודעתנית ואז דמיינתי את כל הסיטואציה והיה לי קל שאני רוצה להשתתף ושמחתי על ההזמנה".

"כשואלרי הגיעה אליי לאולפן ישבנו ודיברנו שעתיים, בכלל לא עשינו מוזיקה, דיברנו על החיים והעולם עניין אותי לשמוע דברים עליה ועל המשפחה שלה, מאיפה היא באה וזה היה מרתק, היא בחורה מאוד מיוחדת עם הרבה אמת ואומץ".

עיצוב עטיפה: ביחו UNIT

על סערת האירוויזיון אמר לידר: "זה יותר תחרות ספורט מאירוע אומנותי, אין לי בעיה עם זה שבשיר יש יותר מילים באנגלית כי אם יש מילים חשובות וטובות אני רוצה שאנשים יבינו אותם אז אם אנחנו רוצים להגיד משהו בוא נגיד אותו בשפה שיבינו אותו".