צה"ל תקף באמצעות מטוסי קרב אתר צבאי המכיל משגרי רקטות ואמצעי לחימה במרחב הבקעא

היום ה-594 למלחמה | עדכונים שוטפים:
20:05 | צה"ל תקף באמצעות מטוסי קרב לפני זמן קצר אתר צבאי המכיל משגרי רקטות ואמצעי לחימה במרחב הבקעא. באתר זוהתה פעילות של ארגון הטרור חיזבאללה. בנוסף, הותקפו תשתיות טרור, משגרי רקטות וטילים של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב דרום לבנון. הימצאותם של אמצעי הלחימה במרחב ופעילותם של מחבלי חיזבאללה באתר מהווים הפרות בוטות של ההבנות בין ישראל ללבנון. צה"ל ימשיך לפעול על מנת להסיר כל איום על מדינת ישראל וימנע כל ניסיון התבססות של ארגון הטרור חיזבאללה
19:50 | צה״ל תקף וחיסל באמצעות כלי טיס מוקדם יותר היום (ה׳), מחבל של כוח רדואן בארגון הטרור חיזבאללה במרחב רב א-תלתין בדרום לבנון
16:55 | מפקד טנק בגדוד 52, עוצבת ׳עקבות הברזל׳ (401), נפצע באורח קשה מוקדם יותר היום (ה') בקרב בצפון רצועת עזה. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחתו עודכנה
11:35 | 'חוזרים הביתה': קריית שמונה משיקה קמפיין חדש להחזרת התושבים הביתה. המהלך, שמוביל אגף דוברות והסברה של עיריית קריית שמונה, בהובלת דובר העיר דורון שנפר, נועד לעודד את אלפי התושבים לחזור לעיר. אחרי שנה וחצי בגלות, משיקה עיריית קריית שמונה קמפיין תחת הסלוגן "חוזרים הביתה", שנועד לעודד את התושבים ששוהים עד היום בפיזור ברחבי הארץ – לחזור לעיר. הקמפיין, שיעלה לדיגיטל בסוף השבוע הקרוב, מתמקד בתחושת השייכות של התושבים לעיר ולא מתיימר להציג מציאות ורודה: "עוד לא הכל מוכן – אבל בואו נצא לדרך".
הקמפיין צפוי לכלול מספר שלבים – כולל מהלך קיץ משמעותי ביוני-יולי ולקראת תחילת שנת הלימודים, כאשר משפחות רבות מקבלות החלטות לגבי שנת הלימודים הקרובה. בשלבים הבאים יככבו תושבי העיר עצמם, וישולבו תכנים המדגישים את היתרונות היחודיים של החיים בקריית שמונה: קהילתיות חזקה, נופים ירוקים, שקט – ואפס פקקים. קריית שמונה היא לא רק עיר – היא בית. ידענו שצריך מהלך שיזכיר לתושבים שלנו למה הם התאהבו בעיר הזו מלכתחילה, ושלמרות המציאות שאינה מושלמת, אנחנו חוזרים לאן שהלב שייך. הנחת עבודה נוספת היא שקריית שמונה היא נציגת הערים המפונות, ויש לנו גם המון הכרת הטוב כלפי הערים המארחות שיצאו מגדרן כדי להיות שם עבור התושבים שלנו. מהרגע הראשון היה ברור לנו שזה לא עוד קמפיין – זו הזמנה אישית לחזור הביתה. אנחנו פוגשים ביום-יום תושבים שמתרגשים מכל סימן של חזרה לשגרה. יש צמא אדיר לתחושת שייכות, לקהילה, לבית. הקמפיין הזה נבנה מתוך ההבנה שהלב הוא המקום הכי חכם כשזה מגיע להחלטות על החיים. הבנו שהקריאייטיב צריך לצאת מהמקום הכי אישי, רגשי וישיר – עם כל האמת בפנים – בדיוק כמו שמצופה מאיתנו לדבר אל התושבים, ובדיוק כמו שהם מדברים.