"איתן חי את ההווה, חי אותו בשלמות וחי כל רגע, עם השקט והחיוך התמידי כולם היו מקבלים את דעתו"

חיים הכט | מדברים ברדיו | 16.06.24


הבוקר התיר דובר צה"ל לפרסם את שמו של סרן (במיל') איתן קופלוביץ מהושעיה שנפל אתמול (ש') בצפון רצועת עזה. הוא היה בן 28 בנופלו ושירת בקצין לוחם בגדוד שריון 129, חטיבה 8. הוא הניח אחריו אישה, יעל וילד, בועז. הובא למנוחות ביישובו כשמאות ליוו אותו בדרכו האחרונה.

גולן עמר, דודו של איתן סיפר: "קשה לדבר עליו לשון עבר, איתן חי את ההווה, חי אותו בשלמות וחי כל רגע וזה מה שאפיין אותו. איתן רצה למצות כל רגע בחיים בכל מסגרת שהוא היה. כבר מגיל גן אני זוכר אותו כאחיין קטן ומה שהיה מיוחד בו זה המנהיגות המצוינות והענווה, שלושה דברים שכמעט לא רואים היום, זה היה איתן. עם השקט והחיוך התמידי כולם היו מקבלים את דעתו ובסוף נשמעים לו, בכל דבר הוא שאף למצוינות והשיג את המטרה".

באחת התמונות שפרסמה המשפחה מצולם איתן עם בנו התינוק, בועז: "בועז המתוק נולד לפני כמה חודשים כשאיתן היה במילואים בצפון, הוא השתחרר לחגוג את הברית וקיבל עוד עוד שלושה ימים להיות עם אישתו שכמוהו היא המצוינת ביותר. עכשיו נשאר חור גדול שאני לא יודע לעלות על דעתי איך ממלאים אותו ואיך ממשיכים הלאה, אני בטוח שיעל אישתו תדע לעשות את זה".

על השירות של איתן סיפר: "איתן נקרא למילואים כמה ימים אחרי ה-07.10 הוא שירת 4 חודשים והשתחרר, לפני שבוע וחצי הוא והצוות שלו נקראו שוב מעכשיו לעכשיו להיכנס לעזה ואיתן כמו איתן כל כך אהב את המולדת ואת עם ישראל והוא לא היסס לרגע. הוא סיים את לימודי המשפטים בהצטיינות והיה רגע לפני ראיונות לסטאז' כשברור לכולם שהוא היה עובר כל ראיון והיה מתקבל לכל מקום שהוא היה רוצה אבל הוא ויתר על הכל כדי להתגייס"