"אני לא יכולה לנשום בלי דניאל, הוא היה העולם שלי, זה חור עמוק בלב"

ירין דורון | מלחמת "חרבות ברזל" | 09.11.23

חודש למלחמה – חוזרים למשפחות שאיבדו את יקיריהם. ביום ראשון (12.11) תעלה משפחתו של סמ"ר דניאל בזגודוב לבית העלמין לציון יום ה-30 לנפילתו. סמ"ר בזגודוב, מעפולה היה לוחם בסיירת נח"ל, חטיבת הנח"ל, בן 22 ונפל ביום הקרבות הראשון בדרום עם פרוץ המלחמה.

אימו, מרגריטה סיפרה: "ממה שאני יודעת על האירוע דניאל הוקפץ להילחם בקיבוצים, אבל אנחנו עדיין לא מקבלים את כל התשובות שאנחנו דורשים לקבל. היו אצלנו בבית נציגים של הצבא אבל לא היו הרבה עדים שיכולים לספר מה היה באמת. כל אחד אומר משהו אחר על מה שקרה שם במהלך הקרב ואני עדיין מחכה לתשובה מדויקת. מצד אחד אני כן רוצה לדעת איך ומה קרה וממה דניאל מת אבל מצד שני זה לא יחזיר לי אותו זה רק כואב יותר".

"דניאל היה אמור להשתחרר עוד חצי שנה ולהתחתן. הגבר שלי היו לו הרבה תכוניות בחיים, הייתה לו שמחת חיים והלב שלו היה מלא באהבה. הוא אהב טבע ואת המשפחה והחברה שלו, הוא היה אור גדול. הוא היה לוחם ומנהיג מלידה".

בראיון בתוכנית "מדברים ברדיו" ביקשה מרגריטה מהמבקרים שהיו בבית בזמן השבעה לחזור לבית המשפחה ולספר את הסיפורים על דניאל: "אני עכשיו יכולה להקשיב ולתקשר עם כל מי שהגיע לשבעה שבה לא הייתי מרוכזת ולא הצלחתי להקשיב, אני רק עכשיו מתחילה להתאושש. אני לא יכולה לנשום בלי דניאל, הוא היה העולם שלי, זה חור עמוק בלב. דניאל היה תמיד עם חיוך הוא אהב את החיים".