המחווה והתקווה: "לרומי יש יום הולדת בחודש הבא ואני מקווה שהיא תחגוג איתנו ותגיע למחזור הראשון של העונה"

רותם אטיאס | היציע הצפוני | 25.07.24


הפועל חיפה ייצרה מנוי מיוחד על שמה של רומי גונן שחטופה בעזה כבר 293 ימים. המנוי הגיע לאביה של רומי, אוהד הקבוצה, איתן שפרסם פוסט בעמוד הפייסבוק שלו ובו כתב: "כמה אני אוהב את הפועל חיפה. הערב אני מקבל הודעה מנועם רגב עם הסרטון והתמונה המצורפים והוא מבקש ממני לבוא לאסוף את המינוי של ביתי החטופה רומי לעונת 24/25. אמן ורומי תחזור הביתה עוד לפני פתיחת העונה ותוכל להתלוות אלי לכל משחקי הקבוצה בעונה הקרובה. תודה לנועם ובהצלחה למועדון המופלא הזה. אני מאחל לנו שתהיה עונה אף טובה יותר מהקודמת. רק הפועל. רומי חוזרת".

התוכנית "היציע הצפוני" סיפר איתן: "זה צמרמורת, התרגשות על, ברגע שנועם שלח לי ההודעה בהתחלה לא הבנתי ואז פתאום יוצא המנוי על השם של הבת שלי זה וואו, הלב לא מפסיק לפעום, ואני ואישתי מאתמול בצמרמורות".

נועם רגב, דובר המועדון: "המחשבה זה לא משהו חריג כי רומי אצלנו בראש ובלב מאז שנוצר הקשר עם איתן כמה ימים אחרי ה-07.10, התמונה של רומי במגרש האימונים, שחקנים חתומים על חולצה עם התמונה של רומי והסלוגן שמלווה אותנו מאז "רומי חוזרת". אנחנו מתפללים ומחכים ואני מרגיש היום הזה מאוד קרוב שנראה את רומי בחיק משפחתה ביציע, אני רואה בעיניים כבר את היום הזה שרומי יושבת ביציע, כל פעם שמישהו מתראיין או הנושא עולה תמיד עולה לי התמונה והיא חזקה ואני אפילו מתכנן כבר את האירוע שרומי חוזרת ומגיעה למגרש אימונים ולמשחק".

איתן: "הקבוצה מוקירה בכל רגע נתון את רומי, זאת חוויה מטורפת ומשאירה אותה פעורי פה מה שהמועדון הזה עושה. ורומי חוזרת אין ספק, וכשהיא תחזור אני אביא אותה ליציע ואספר לה על כמה המועדון הזה עשה בשבילה. יש לרומי יום הולדת בחודש הבא ואני מקווה שהיא תחגוג איתנו ותגיע למחזור הראשון של העונה. רומי היא הבת הביולוגית שלי אבל היא הבת של כולנו, בכולנו יש את רומי וכולנו צריכים להרגיש חטופים עד שכולם יחזרו".

על נאום ראש הממשלה בקונגרס: "אתמול הדלקתי לראשונה את הטלוויזיה אחרי 292 ימים, היא כבתה לפני 9 חודשים ביום של החטיפה כי הבנו שזה מבלבל אותנו. הקשבתי לנאום, נתניהו יודע לדבר אבל כמו שהוא אמר לי אישית וכמו שגלנט אמר לי אישית שלא נמדוד אותם בדיבורים – רק במעשים. לצערי הוחזרו 5 גופות, יש מעשים אבל אני צריך שהבת שלי תהיה לצידי, אני אבא ואני רוצה לחבק את רומי. לי לקחו את הבת לפני כמעט 300 ימים זה מעל 7000 שעות שלא דיברתי עם הבת שלי. היא הופקרה היא לא עשתה שום דבר לאף אחד והיא נמצאת במנהרה הארורה הזאת נשלטת על ידי ארגון נבזי. אני שבעתי אני רוצה את העסקה עכשיו וזה מה שאני אומר מהשבוע השני למלחמה. עסקה עכשיו. רומי חוזרת".