הרצח הכפול בנחף: שלושה חשודים נעצרו, מצוד אחרי שני מבצעי ירי נקמה

רותם אטיאס | 25.06.23

שרשרת האירועים האלימים החלו סמוך לשעה 12 בצהריים אתמול אז נורו בכפר למוות שני גברים תושב נחף לוטפי סרחאן בן 71  וטארק יעקוב תושב כרמיאל בן 61. גורם במערה בפרטים סיפר אתמול כי הרקע לרצח הוא סכסוך הדמים בתוך משפחת חסארמה. כזכור בתוך המשפחה בוצעה לפני כשנה וחצי סולחה שסארחן לא היה חלק ממנה ואמש כאמור נרצח. כמה שעות אחר כך במהלך פעילות משטרתית שכללה מסוק נעצרו שלושה חשודים בביצוע המעשה כשאחד מהם נעצר בזמן שהצית על פי החשד ראיות הקשורות לרצח. זמן קצר אחר כך הגיעה הנקמה של משפחות הנרצחים כששני חשודים הגיעו רכובים על קטנוע וביצעו ירי בתוך מסעדה. כתוצאה מהירי, נפגע אדם במצב קשה ופונה למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה משם נמסר כי הפצוע מורדם ומונשם במצב קשה.

שוטרים שהבחינו בחשודים ביצעו ירי לעברם אך הם הצליחו להימלט. בתום מרדף, תפסו השוטרים את הקטנוע והנשק שככל הנראה שימש את היורים. הרקע לכלל האירועים הוא סכסוך מתמשך בין משפחות עבריינים מהכפר. מהמשטרה נמסר כי החקירה בראשיתה.

מעמותת יוזמות אברהם נמסר כי מאז תחילת שנת 2023 נרצחו 106 ערבים בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, 93 מהם נורו למוות. בתקופה המקבילה אשתקד נרצחו 46 בני אדם.