ראש מנהל החינוך בטבריה בדרך לפוליטיקה הארצית: "אין מנהיגות ראויה"

חיים הכט | מדברים ברדיו | 26.08.24


אחרי 4 שנים שניהל את אגף החינוך בטבריה הודיע לאחרונה אלי מאירי על כוונתו לפרוש מהתפקיד. הסיבה – רצונו להשתלב בפוליטיקה הארצית.

בשיחה עם חיים הכט בתוכנית "מדברים ברדיו" סיפר מאירי: "אני עושה את זה בלב כבד אבל המלחמה שינתה לי את הפרספקטיבה, ביליתי חודשים במלחמה בעזה וכמי שנלחם לא מעט בשנה האחרונה הדבר הראשון שהבנתי שאנחנו במלחמה קיומית והאיום לא הוסר, הדבר השני ראיתי שאין הבדל בין הימין המתון לשמאל המתון ואז אתה מסתכל על המנהיגות הארצית ואומר זה לא מי שראוי לייצג אותי. צריך מנהיגות צעירה וחדשה שתוביל אותנו לכן אני וכמה מילואימניקים הקמנו תנועה פוליטית שתייצר חלופה של אנשים אידיאליסטים וגוון מאחד כדי לעשות שינוי מבני. המפלגות היום אחראיות למצב שהגענו אליו ואנחנו הולכים באומץ להציג אלטרנטיבה אם לא נצליח נחפש איך להשפיע בדברים אחרים. הציבור רוצה פנים חדשות".

על פתיחת שנת הלימודים שהכין לפני פרישתו אמר: "כ-1400 ילדי מפונים  יתחילו שנת לימודים בטבריה, מחציתם בבתי הספר בטבריה ומחציתם במוסדות לימודים חדשים ונפרדים שהוקמו בחודשים האחרונים. מצב המפונים מאוד קשה ומדכא אבל מה שכן השתנה שהמועצות והרשויות לקחו אחריות והקימו מוסדות חינוך. הנחת העבודה היא שהילדים בקריית שמונה פה לכל שנת הלימודים הקרובה. השנה זה הרבה יותר טוב ויותר שעות לימוד וטיפול לילדי המפונים ויש סנכרון טוב יותר".