רגינה יעקובוב: "ישבתי בגינה ליד הבית שהכל שחור והרוס וזה היה נורא. נותרנו חסרי כל"

שלומי ברטלר | מדברים ברדיו | 08.10.24


נותרו חסרי כל: ביום ראשון במהלך מטח רקטות שנורה לעבר העיר מעלות ספג ביתם של בני משפחת יעקובוב פגיעה ישירה. למרבה המזל בני המשפחה לא היו בבית באותה שעה ובכך חייהם ניצלו, כלב המשפחה שהיה לבדו בבית חולץ בשלום מהדירה הבוערת.

בתוכנית "מדברים ברדיו" סיפרה רגינה בעלת הבית שנפגע: "לשמחתי לא היינו בבית מלבד הכלב שהיה בבית וניצל בנס. זאת הייתה פגיעה ישירה. למזלנו אני ובעלי היינו בעבודה, הילדים היו אצל בני משפחה במעלות והייתי בדרך הביתה שזה קרה. מהחניה של הסופר ראיתי עשן ואנשים סיפרו שהייתה נפילה ולפי התיאור של המקום הבנתי שזה הבית שלי אבל לא רציתי להאמין. כשהגעתי כל הבית עלה באש, הייתי רגועה כי בני המשפחה לא היו שם אבל נותרנו בלי כלום כי כל הבית נשרף".

"כשהגעתי לרחוב לא הצלחתי להגיע הביתה כי היו כוחות ביטחון ומשטרה שחסמו את הכביש, ביקשתי לעבור והסברתי שזה הבית שלי שנפגע. עזבתי את האוטו בצד הכביש ופשוט רצתי לבית. ביקשתי מכוחות הביטחון שיצילו את הכלב, כי הוא לא הספיק לברוח ולשמחתנו הם חילצו אותו מתוך ההריסות".

"היום אנחנו רצים בין בני משפחה לבית בשכירות ואין לנו כלום כרגע, אין רכוש אין לנו כלום. כשזה קרה ישבתי בגינה ליד הבית שהכל שחור והרוס וזה היה נורא".

בימים האחרונים החל קמפיין גיוס ציוד לבני המשפחה שנותרו חסרי כל ולסיוע לבני המשפחה ניתן ליצור קשר עם רגינה יעקובוב: 052-5889792