לחצו ידיים: אביב יצחק ישמש סגן ראש עיר בשכר

חיים הכט | מדברים ברדיו | 20.03.24


רגע אחרי כניסתו הרשמית לתפקיד ראש עיריית טבריה, נחתם הסכם קואליציוני עם אביב יצחק שימונה לתפקיד סגן בשכר. כזכור, סיעתו של יצחק גרפה בבחירות האחרונות שלושה מנדטים. בין השאר יהיה יצחק אחראי על תחום החינוך, כולל החינוך החרדי, ספורט, צעירים וקידום עסקים.

בתוכנית "מדברים ברדיו", סיפר יצחק: "יש תוצאות והן ברורות, הגענו להישג אדיר, המחנה שלי הוא המחנה הכי גדול בטבריה, קיבלתי יותר מ-5000 קולות שהצביעו לי ולרשימה שלי וזה חסר תקדים, בעיניי זה לא הפתעה עבדנו בצורה יסודית. עכשיו אחרי הבחירות הושטתי יד לעבודה משותפת עם ראש העיר הנבחר ואחרי שיחות ארוכות על עקרונות וקווי יסוד שהתחייבתי לבוחרים הגענו להסכמה שתפשר לעבוד יחד".

קרא עוד

"אני נאמן ליוסי נבעה כי סגרנו יחד את הדרך שאנחנו הולכים להוביל את טבריה על פי קווי היסוד שסוכמו. הבטחתי שאביא אחדות וזה מה שאני עושה ונשתף פעולה למען טבריה והתושבים. אנחנו קודם כל נעסוק בכל מה שקשור בהצלת חיים ונוודא שטבריה מוכנה למצב חירום שמחרף מעלינו. התיקים שאני לקחתי על עצמי הוא חינוך תרבות ספורט וצעירים וקידום עסקים".

כולל החינוך החרדי?

"גם החינוך החרדי יהיה תחת אחריותי, כל החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי והחרדי. אני בשלב הראשון לומד את המערכת על בוריה ואכיר את הנפשות הפועלות, פגשתי כבר את מנהלי בתי הספר, כולל במוסדות החרדים".

"צבא? ביקשתי זמן להתאקלם בעיר ואחר כך אחזור למילואים כי החיילים שלי צריכים אותי איתם"