אבירם שאול: "עשור טאטאו אותנו מתחת לשטיח, לא דמיינתי שנגיע לסיטואציה כזאת"

ירין דורון | מדברים ברדיו | 12.10.23

מהמסיבה ישנם גם לא מעט חטופים ונעדרים שעדיין לא ידוע מה עלה גורלם. בתוכנית "מדברים ברדיו" שוחח ירין דורון עם אבירם שאול, אחיו של החייל החטוף אורון שאול ז"ל. "לא דמיינתי שנגיע לסיטואציה כזאת. הלב שלי יצא למשפחות וכל מה שעבר לי בראש זה איך הגענו שוב לאירוע כזה של חטופים. אני מקווה שהאירוע הזה ייפתר כמה שיותר מהר ושהם לא ירגישו מהמעט ממה שאנחנו הרגשנו במשך 10 שנים".

"כמעט 10 שנים טאטאו את המשפחות שלנו מתחת לשטיח אבל אי אפשר להמשיך עם זה. כבר מהיום הראשון לקחנו חלק פעיל במטה המאבק להחזרת החטופים נפגשנו עם הנשיא לפני כמה ימים ועם גל הירש, אמרנו את מה שיש לנו להגיד הזכרנו לו את הדר ואורון. לשמחתי שמעתי דברים שלא האמנתי שנשמע – משפחות אמרו לנו שאין מצב שהיקירים להם יחזרו בלי הדר ואורון".

על האפשרות שתהיה התקפה מסיבית על עזה עוד לפני שחרור החטופים אמר: "יש דיסוננס האם לתקוף בכל הכוח ואני לא רוצה להיות במקום הזה של קבלת החלטה כזאת. גם שאורון והדר נחטפו היו תקיפות בעזה וזה כיווץ אותנו כל הזמן. הדרישה של המשפחות לפתור את הסוגייה של השבויים היא לגיטימית, יש כאן משפחות שנמצאות בחסור ודאות ואני כל כך מבין אותם. זה לא נתפס איך קמים בבוקר אחרי בשורה כזאת וחושבים מה עושים ליקירים שלהם ואם פוגעים בהם ובאיזה תנאים הם מוחזקים".