אזולאי: "הדרך של קובי הייתה קיצונית מידי ולא הייתה לרוחי"

שלומי ברטלר | מדברים ברדיו | 28.08.23

עורכת הדין מירי אזולאי שהייתה מספר שתיים ברשימתו של רון קובי בבחירות האחרונות – מצטרפת למועמד יוסי נבעה – ותהיה שניה ברשימתו. כתבנו אביב עומר מוסר שנבעה מייעד לאזולאי תפקיד ביצועי במידה ויזכה בבחירות. בתוך כך, בליכוד מקיימים כעת סקר נוסף כדי לבחון עדיין אפשרות של תמיכה ביוסי נבעה, אולם כפי שפרסמנו הנטייה היא להעניק אור ירוק רשמי ליוסי בן דוד – שכבר קיבל תקציב ראשוני להתחיל בקמפיין, למועצת העיר

עו"ד אזולאי: "לא היה שום טריגר, המועצה התפרזה לפני 3 וחצי שנים אחרי שלא הצלחנו להוכיח את היכולות שלנו והגיעה ועדה קרואה וכרגע טבריה זקוקה לדמוקרטיה שלה מחדש. לכן אני לא עזבתי את הסיעה של קובי המועצה התפזרה ונוצרו אפשרויות פוליטיות אחרות וכרגע אני רואה את נבעה כמועמד המוביל לראשות העיר ושהוא זה שיכול לאחד את העיר. הדרך של העשייה שהייתי חברה בה לא הייתה לרוחי ולכן החלטתי להתחבר לנבעה לנסות להועיל לעיר ולעשות דברים בצורה אחרת".

את אומרת שהדרך לא הייתה לרוחך אז אבל בכל זאת היית מספר 2 ברשימה

"אני לא מדברת לגופו של אדם אלא לעניין ואני בטוחה שהכוונות של רון קובי טובות כלפי טבריה כמו של כך המועמדים אבל אני לא התחברתי בשלב מסוים לדרך שלו שהייתה קיצונית מידי והיא הביאה אותנו לאן שהגענו. אני מתחברת יותר לאיש כמו נבעה שעבדתי איתו ואני מכירה את היכולות הביצועיות שלו. הוא יכול לפעול לטובת העיר בלי שום רעשי רקע והגיע הזמן שיגיע מישהו שיעשה את העבודה בשקט. באותם זמנים שהתחברתי אליו היה סחף גדול אחריו וגם אנחנו עמדנו מאחוריו וזה לא צלח".

קובי עדיין איש ראוי לעמוד בראשות העירייה בענייך?

"אני לא יודעת אם זה יהיה אפשרי ואני לא יוצאת נגדו חלילה, אני יודעת שהכוונות שלו לעיר טובות אבל אני לא תומכת בדרך שלו וראו את זה גם כשהייתי לצידו".

אומרים שזה מעשה נקמה וזורם דם רע ביניכם

"אלה שקרים, תמיד היו בנינו יחסים טובים ולאחר שהמועצה פוזרה וההדחה שלו לא היה בנינו קשר ועשייה משותפת. אין לי שום דבר רע נגדו ואני לא יודעת מאיפה הדברים האלה. לא דיברנו לפני, אין כי אין בנינו קשר והסיעה לא קיימת".

הובטח לך תפקיד אם אכן נבעה יזכה?

"לא הובטח לי כלום, אני לא מחפשת תפקיד, יש לי משרד עורכי דין ואני באה נטו לעשות ולתרום ואם יהיה לי תפקיד כלשהו הוא יהיה תפקיד שלא בשכר".