אלגריה בן קסוס תתמודד בבחירות מול יקי בן חיים שיזכה לתמיכת נציג ש"ס בבחירות

רותם אטיאס | 28.06.23

חברת המועצה במגדל העמק, אלגריה בן קסוס הודיעה על התמודדותה לראשות העיר. היא תתחרה בשלב זה מול יקי בן חיים. במהלך ישיבת המועצה הצהיר נציג ש"ס, יוסי מנחם: "אתמוך בבחירות בבן חיים".

אחרי שכבר היה נראה שמערכת הבחירות במגדל העמק תהיה מנומנמת הודיעה חברת המועצה בן קסוס הודיעה על כוונתה להתמודד בבחירות מול בן חיים. בפוסט בפייסבוק כתבה בן קסוס "לאחר שראש העיר הודיע על פרישה בסוף הקדנציה הנוכחית אני מכריזה על התמודדות לראשות העיר ולמועצת העיר ברשימת "תנופה" שהיא רשימה עצמאית".

בן קסוס נכנסה למועצה בשנת 2018 וקיבלה מנדט אחד שהוביל אותה לקואליציה של אלי ברדה. במהלך הקדנציה שימשה חברה בוועדת כספים וועדת המשנה לתכנון ובנייה, ועדת ביקורת ושלום הילד. סלוגן הבחירות של בן קסוס יהיה אחת משלנו למען כולנו באה לעבוד. ראש העירייה ברדה בירך את בן קסוס על החלטתה אך לא הצהיר שיתמוך במועמדותה.

במקביל להכרזתה הצהיר נציג ש"ס יוסי מנחם על תמיכתו בבן חיים. נזכיר כי בין מנחם לברדה פרצו בחצי השנה לא מעט עימותים במהלך ישיבות המועצה עד כדי שהובילו לפרישתו של מנחם מהקואליציה.

יוסי מנחם, התייחס בתוכנית "מדברים ברדיו" להחלטה: "אני לא יודע מה לגבי שאר הנציגים של ש"ס, יקי זוכה לתמיכה גדולה בקרב החרדים ואני מאמין שהוא צפוי לגרוף 90 אחוז מהקולות. יש ליקי את הניסיון ובאופן טבעי מי שלא אוהב את אלי ברדה ילך לצד השני. תמכתי באלי ברדה כל השנים והפעם החלטתי לתת את הכתף וללכת איתו. אני כבר שנה וחצי שעזרתי את הקואליציה לאופוזיציה מסיבות כאלה ואחרות ומאז אני ויקי משוחחים ומקדמים עד שקיבלתי את ההחלטה הזאת".