אילוז: "אם לא אבחר אעבוד עבור התושבים תחת כל מי שייבחר"

חיים הכט | מדברים ברדיו | 06.08.23

בדרך לשיתוף פעולה פוליטי בטבריה? בראיון בתוכנית "מדברים ברדיו" אישרה המועמדת שני אילוז שתסכים לשמש כסגניתו של רון קובי לאחר הבחירות.

תחילה התייחסה אילוז, בראיון לחיים הכט, לקושי לגייס את הקול הרדי בעיר והפעילות מאחורי הקלעים של אריה דרעי: "אני מודעת לכל מה שקורה ששולחים תמונות שאני נוסעת בשבת. השיח הזה מרגיז אותי מאוד עם כל הכבוד שיש לאריה דרעי ויש לי כבוד אבל הוא לא יחליט מי יהיה ראש העיר בטבריה ורק הציבור יבחר. עצם המהלכים והקומבינות האלה זה מה שיוציא את תושבי טבריה להצביע".

"אין לי שום קשר לאריה דרעי והעבירו לי מסרים שהוא מאוד כועס עליי ושיש וטו עליי אחרי חוק "בועז יוסף". אין לי ערוץ שיח איתו ועם אנשים ואני לא רוצה שהעיר תימכר לאף אחד. מצד שני אני מכבדת את התושבים החרדים בעיר. אני לא דתיה וזה בסדר ומותר לי לא להיות דתיה. החרדים לא יודעים איך לאכול את המועמדות שלי מבחינתם תמיכה על הפרק בהנחה שיש פיקוח נפש שזה רון קובי או שני אילוז".

אריה דרעי מנסה לחבר את כל הקהילות יחד כדי לגייס קולות נגד רון קובי

זה לא ילך להם כי יש פה מועמדת רצינית שהיא לשון המאזניים. לא ציפיתי שאני ארוץ בתמיכת הליכוד כי איך אמרו לי: "את אישה וזה בעיה" ולא יודעים איך לאכול את זה. אם לליכוד לא תהיה ברירה והם יבינו שאני היחידה שיכולה לנצח את רון לא תהיה להם ברירה לתמוך בי".

"גם אם אני אשלם בעתיד הפוליטי לי על המאבק בחוק טבריה הכל בסדר ואני ישרה עם עצמי שיצאתי למהלך נכון וצודק ותתפלאו מיום אחרי הבג"צ אני לא מפסיקה לקבל טלפונים מחברי כנסת שתומכים ושמחים על המהלך הזה".

אני רצה עצמאית ולא חוברת לאף אחד אבל מזמינה את המתמודדים האחרים למועמד המוביל ולא לפצל את הקולות. אני רוצה לראות גבר אחד שיגיד הנה שני אילוז יותר חזקה מאיתנו בסקרים ואתמוך בה, אני אופתע אם זה יקרה ואם זה לא יקרה אז יקבל את קובי כראש עיר. גם אם אני לא אזכה בבחירות אני אשאר חברת מועצה ואבקש להיות סגנית ללא שכר כדי לעבוד לטובת התושבים ואני אביא את כל היכולות שלי לטובת העיר".

האם זה יקרה גם אם רון קובי יזכה בראשות העיר?

"חד משמעית כן. אני אהיה ואעבוד עבור התושבים תחת כל מי שייבחר".