בן 70 נהרג מהתהפכות טרקטורון בסמוך לגונן, בן 58 נפצע קשה משריפת רכב חקלאי בגלבוע

חדר חדשות | 08.05.24

האירוע הקשה שהתרחש בשטח פתוח סמוך ליישוב גונן במועצה אזורית הגליל העליון, שם איתרו כוחות הצלה את רוכב הטרקטורון כשהוא מוטל על האדמה. חובשים ופרמדיקים נאלצו לקבוע את מותו לאחר שסבל מחבלת ראש והיה ללא סימני חיים.

חובש רפואת חירום אופיר גרונר סיפר: "ראינו גבר כבן 70 כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעת ראש קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל פציעתו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

יחיאל רושצקי חובש וסגן ראש סניף איחוד הצלה גליל מסר: "מדובר בטרקטורון שלדברי עוברי אורח התהפך בשטח. למרבה הצער נקבע מותו של רוכב הטרקטורון עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

מוקדם יותר היום פעלו כוחות הצלה בבית השיטה שם חילצו במצב קשה גבר בן 58 מרכב חקלאי.

הטרקטור שעליו נהרג פצוע עלה באש מסיבה שאינה ברורה וכוחות הצלה שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני ופינו את הפצוע למרכז הרפואי "העמק" עם כוויות בגופו.

חובש רפואת חירום במד"א יוני פינדרוס סיפר: "ראינו את הגבר יושב בסמוך לטרקטור שהיה בוער. הוא היה בהכרה וסבל מכוויות בגופו. סיפרו לנו שככל הנראה במהלך עבודתו הטרקטור עלה באש. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה".

במקום פעלו גם כוחות חילוץ כשלמקום הוזנק צוות כיבוי מתחנת בית שאן שהבין מהדיווח כי השריפה מתרחשת בסמוך לתחנת הדלק. צוות הכיבוי הנחה את האזרחים ששהו במקום להשתמש בציוד הכיבוי שנמצא בתחנת הדלק כדי למנוע את התפשטות השריפה אל תוך התחנה, מה שייתן מענה ראשוני עד להגעתו של הצוות למקום. האזרחים פרסו זרנוקים והפעילו מטפים שעצרו את השריפה. צוות הכיבוי מבית שאן שהגיע למקום לאחר מספר דקות פעל לכיבוי סופי של השריפה.