בסול: "שבוע הבא ניפגש עם מימר, אם לא היינו בפלייאוף זאת הייתה אכזבה"

שלומי ברטלר | היציע הצפוני | 27.03.24

ימים של הכרעות: ביום ראשון תפגוש הסינדרלה של הפלייאוף העליון בני ריינה את מכבי חיפה אותה ניצחה רק לפני מספר שבועות. רגע אחרי המשחק ייפגשו הבעלים, סעיד בסול והמאמן, שרון מימר, למו"מ על המשך שיתוף הפעולה.

בתוכנית "היציע הצפוני" סיפר בסול לשלומי ברטלר: "אני אשמח אם שרון יישאר אבל לטנגו צריך שניים. נשמתי אחרי ההישג, יצאנו לפגרת נבחרת להנות ולנוח והשבוע נתחיל לעבוד לקראת העונה הבאה. צריכים לבנות סגל, מחנה אימונים ומאמן אבל הדבר הכי חשוב לי היה שכולם נשמו אוויר ושלא נגיע מההישג להסיק מסקנות לקראת העונה הבאה. יכול להיות שיש כבר מי שמדברים עם שרון אבל זה הדרך שלי ובזה אני מאמין ואני אעשה הכי טוב לריינה. דיברנו אני ושרון קבענו פגישה לשבוע הבא לדבר על העונה הבאה".

על ההגעה לפלייאוף אמר בסול: "אנחנו מעכלים את ההישג הזה מתחילת העונה זה לא בא לנו בהפתעה, היה מאכזב אם לא היינו בפלייאוף העליון. בכדורגל הישראלי יש 3 קבוצות שהם עם תקציבי עתק ושאר הקבוצות פחות או יותר סביב אותה רמה. כולם יכולים לנצח אחד את השני כולם אז שאפו למאמן ולצוות המקצועי על מה שעשו העונה. אני מודה להם על ההישג הזה וכנראה שלא הכל בחיים זה תקציבים גדולים אלא גם לדעת להתנהל".

צילום: אבי רביבו

מה היה סוד הקסם שלכם?

"בנינו קבוצה מאוזנת, ישבנו ההנהלה והמאמן על הסגל וידענו מה אנחנו רוצים, ידענו איך לבנות את התלכיד מבחינה מקצועית ומבחינת האישיות של שחקנים בחדר ההלבשה וזה הצליח. פגענו בול בזרים שבחרנו ושיחקנו כדורגל טוב עם תוצאות טובות".

מתי הבנתם שאתם קבוצה טובה שיכולה לעשות את זה?

"לפני ה-7.10 שיחקנו נגד הפועל חיפה וניצחנו 1:2 וקודם לכן הפכנו פיגור לניצחון על בית"ר והבנו שיש לנו קבוצה חזקה וטובה".

ועכשיו כאמור תפתח ריינה את הפלייאוף במשחק נגד מכבי חיפה בסמי עופר: "אני לא יודע אם אנחנו הכבשה השחורה, בעונה הנוכחית יותר קל לנו עם הקבוצות הגדולות מאשר הקבוצות בסדר גודל שלנו. אנחנו באים להנות ומה שיצא יהיה טוב, אני מקווה שנשיג נקודות אבל מכבי חיפה זה עדיין מכבי חיפה, הכל אפשרי בכדורגל".