ג'ומעה: "לא יהיה צורך בסיבוב שני, ננצח בראשון"

חיים הכט | 13.09.23

מאחדים כוחות: אחרי אשרת בראל גם המועמד רונן גרשום חבר לנועם ג'ומעה. כעת נותרו במירוץ לראשות עיריית בית שאן ארבעה: ראש העיר ז'קי לוי, רפי בן שטרית, איתן טייב וג'ומעה עצמו.

בפוסט שפרסם המועמד כתב: "כשאנחנו, ה"ביתשאנים" מאוחדים – אין אתגר בעולם שלא נוכל לו! לא משנה איך אנחנו מגדירים את עצמנו: חילוניים, חרדים, מסורתיים, דתיים לאומיים – אנחנו פה יחד. יחד כולנו חזקים יותר. באחדות יש משהו מיוחד שמכפיל כוח. אבל הכוח הזה בא עם מחיר לא קטן – לוותר על ה"עצמי" ולכוון רק לטובת הכלל. זה לא דבר שכל אחד או אחת יכולים לעשות – רק מנהיגים. שמח לבשר על איחוד עם מפלגתו של רונן גרשום, חברי היקר, מנהיג בפני עצמו לתנועת מקומי. אין ספק בכלל שהניסיון של רונן, הכישורים שלו והעשייה הרבה שמאחוריו יקדמו אותנו צעד נוסף אל עבר המטרה הגדולה – להפוך את בית שאן לעיר של הזדמנויות!".

נזכיר כי לפני פחות מחודש חבר גרשום לבראל אך כעבור זמן קצר החליטו השניים לפרק את שיתוף הפעולה ובראל חברה לג'ומעה. בתגובה הודיע גרשום שהוא רץ לבד אך אתמול כאמור (ג') קיבל גרשום החלטה לחבור גם הוא לג'ומעה.

בתוכנית "מדברים ברדיו" אמר ג'ומעה כי הוא מאמין שיוכל לנצח את ראש העיר המכהן כבר בסיבוב הראשון: "באנו לבנות את החלומות של בית שאן, להיבחר על מה כן ולא על מה לא. קיבלנו הצעה כמעט מכל מפלגה והחלטנו שלא, שפעם ראשונה נשים את טובת העיר לנגד עינינו. היו הצעות מהציונות הדתית ומפלגות נוספות ודחינו את כולן. אני חושב שנצליח לעשות את בסיבוב הראשון ולנצח כי יש קול שקט מאוד בבית שאן שהוא איתנו ולכן אני חושב שנצליח לנצח בלי סיבוב שני. אני רואה סקרים ואנחנו קרובים לנצח בסיבוב הראשון ויהיו עוד חיבורים אחרי הגשת הרשימות. חבירות זה לא דבר שנגמר רק בבחירות".