גיל ברמי קורא לאיחוד מתמודדים נגד סויסה, כמיסה: "רק אם אני אוביל ננצח"

חיים הכט ויובל יוספי | מדברים ברדיו | 01.05.23


חצי שנה אל תוך הבחירות ברשויות המקומיות, ובחצור הגלילית המועמדים לראשות המועצה מעלים הילוך, מתוך מטרה להדיח את שמעון סויסה מהתפקיד. חבר המועצה גילי ברמי, שכבר הכריז על התמודדותו, קורא למתמודדים הנוספים מיכאל קבסה ושאול כמיסה, שצפויים גם הם לרוץ לראשות המועצה אך טרם הצהירו רשמית, להצטרף אליו ולהתמודד כגוש אחד שיהווה אלטרנטיבה שלטונית. בשיחה עם רדיו קול רגע, קרא ברמי לשניים לשים את האגו והמחלוקות בצד, למען תושבי חצור. ממיכאל קבסה נמסר כי ״אני מודע לפניות הרבות הרואות בי כאלטרנטיבה השלטונית הבכירה מול שמעון סויסה, ובימים הקרובים אודיע על צעדיי.״ כמיסה "אני מסכים עם מרבית דבריו של גילי. חצור קפואה במקום 15 שנה. עד היום מונחים על שולחן ראש המועצה מיזמים שהשארתי לטובת עשיה. חצור הגלילית חייבת מנהיגות עם ניסיון אדיר ואני מגיע עם ניסיון גם בזירה המקומית, גם בזירה הלאומית וגם  ובזירה הבינלאומית. פניתי בעבר ואני מזמין שוב את גילי ברמי להצטרף לשורותיי. בכוחות משותפים נעשה ונצליח".

גיל ברמי, שוחח עם חיים הכט בתוכנית "מדברים ברדיו" ואמר: "זה לא משדר פחד, אני מאמין ביכולות ובכוח שלי גם אם זה לא יהיה בסיבוב ראשון אז בסיבוב שני אבל כדי לקצר אני קורא לשאר המועמדים לחבור אליי. נפגשנו כמה פעמים והחיבור לא צלח ולכן התחלתי להשקיע בפרסום ויועצים פוליטיים ויצאתי לדרך שלי, אני מודע לכוח שלי ויודע להעריך אותו וגם אם נלך לנוסחה מסוימת נצליח בה. הצעתי להם כל נוסחה שתנצח על פי סקר שייעשה ושיהיה נטרלי שיכריע מי יעמוד בראש הרשימה משותפת".

כמיסה: "אני תומך ברוב הדברים שברמי אמר. 15 שנה של משילות ביישוב זה יותר מידי ויש לנו חובה מוסרית להתכנס לישיבה שבה נשים הכל על השולחן ונגיע לתובנה והכי חשוב להצמיח את הכהונה הצעירה הבאה למועצה. השורה התחתונה היא שהם צריכים להתכנס תחת רשימה שלי כי כולם ראו והם מבינים מה עשיתי לטובת היישוב. אני מאמין שבחודשיים הקרובים השניים האחרים יבינו שאני המועמד שצריך לעמוד בראש הרשימה המשותפת ואם לא נתאחד ייתכן שסויסה ינצח. כוחנו באחדותנו בתנאי שאני מוביל".

להאזנה