דווקא העונה? שחקני בית שאן לא קיבלו משכורות שלושה וחצי חודשים ופתחו בשביתה

רותם אטיאס | היציע הצפוני | 18.04.24

שחקני בית שאן שבתו השבוע לאחר שלא קיבלו משכורות שלושה וחצי חודשים. גורמים במועדון סיפרו כי השחקנים קיבלו את ההחלטה מתוך הבנה שאחרי סיום העונה המאבק לקבל את שכרם יהיה קשה יותר.

מנכ"ל המועדון, שראל אזולאי: "השנה עלייה יותר קרובה מתמיד, הבטחנו את משחקי המבחן אבל המאבק הוא על המקום השני כדי להבטיח את יתרון הביתיות. אני לא בא לכבס מילים ליפות את המציאות. לצערינו נכנסו לתקופה של מלחמה מה שמקשה עלינו כהנהלה להביא תרומות למועדון, היו גם בחירות לראשות העיר והגיע ראש עיר חדש, נועם ג'ומעה. החובות כרגע הם לא חובות גדולים, יש חוב של שלושה וחצי חודשים, אנחנו מבינים שיש הנהגה חדשה ונותנים לה צ'אנס אבל לשחקנים אין כל כך הרבה אפשרויות כי זאת הפרנסה שלהם ואני מבין אותם ואת השביתה. אני אעשה את כל המאמצים עם הנהלת הקבוצה כדי להביא משכורת אחת לפני החג שאנשים יוכלו להיות יותר רגועים".

"ביום שישי מחכה לנו משחק מאוד חשוב נגד נווה שאנן, שאם ננצח אותו נתקע יתד במקום השני ומבטיחים את הביתיות והמבחנים לליגה א'. אני כמנכ"ל הייתי רוצה שהקבוצה תבוא רגועה למשחק הזה על מנת שננצח".

אתה מדבר על החלפת שלטון אבל לפני שלושה וחצי חודשים עדיין היה ז'קי לוי בראשות העיר

כן זה נכון, אף אחד לא מתכוון לא לשלם משכורות למי שעובד כי זה לקדם את העיר ואת תרבות הספורט בעיר. הקבוצה מתוקצבת על ידי העירייה ואני מצפה מכולם ומראש העיר הנוכחי שיפעל להגעת כספים".

עד כמה מעניין את ג'ומעה כדורגל?

"כולם לפני הבחירות עשו קמפיין פוליטי והשתמשו בכדורגל וזה לגיטימי. מגיעים לכל משחק אלפי אנשים וראוי להשקיע בה. הכדורגל מאוד מעניין אותו, אנחנו עובדים בימים האחרונים צמוד ואם זה לא היה מעניין אותו הוא היה מתעסק בדברים אחרים".

"היום יותר קל להביא איש עסקים לבית שאן, אם היית שואל אותי לפני שלוש שנים זה היה יותר קשה כי התמודדנו עם חובות מאוד גדולים. היום בית שאן סך הכל חייבת 3 וחצי שמכורות וזה לא סכום בשמיים ואני קורא לכל בעל עסקים שרוצה להשקיע בכדורגל שיגיע לבית שאן והוא יקבל מחלקות נוער טובות ומלאות".

מעיריית בית שאן נמסר: "מאז היבחרו לתפקיד לפני כחודש הקדיש ראש העיר נועם ג'ומעה זמן משמעותי ומאמצים למציאת פתרון לתשלום המשכורות לשחקני הפועל בית שאן והצוות המקצועי. למרות הירושה הכלכלית הקשה שקיבלה הנהלת העירייה החדשה ולמרות שעיקר החוב לא נוצר בתקופתו אנו מאמינים כי נצליח למצוא בקרוב את המקורות התקציביים המתאימים לקבוצה שיקרה לכולנו"