דרמה בגלבוע: ראש המועצה, עובד נור, לא יתמודד בבחירות

חדר חדשות | 01.02.24

כפי שפורסם אתמול לראשונה ב"קול רגע" ראש המועצה האזורית הגלבוע, עובד נור הודיע שלא יתמודד בבחירות הקרובות על ראשות המועצה.

דרמת הענק בגלבוע החלה אתמול בהודעות וצאפ שהופצו ביישובי המועצה שבהן קריאה לנור לחזור בו מהחלטתו לפרוש מהמרוץ. לאורך היום ניסו פעילים פוליטיים לשנות את ההחלטה ול"קול רגע" נודע כי אמש עד השעות הקטנות של הלילה קיים נור פגישה עם אנשי המטה. בסיומה של הפגישה לא התקבלה החלטה רשמית. קודם לפגישה זו נפגש נור גם עם עיד סלים ואנשי מועצה נוספים שסיפרו שקיבלו תחושה שנור חזר וכן יתמודד אך כאמור בשעה האחרונה נפלה ההחלטה ונור פרסם רשמית הודעה רשמית בה קשר בין אירוע ה-7.10 להחלטה לפרוש וביקר את הממשלה על החלטתה לקיים בחירות בזמן מלחמה: "ממשלת ישראל החליטה לקיים בחירות ב-27.02.24. אנו נמצאים בעיצומה של מלחמה וכמו רבים אינני חושב שזו עת לבחירות…. בנסיבות אלה החלטתי שלא להתמודד בבחירות. מבחינתי אין זה זמן לקמפיינים, פלגנות ומחנאות. אני רואה חשיבות עליונה בעת הזו בהשקעת כוחי ומרצי למען ביטחון וחוסן תושבי ויישובי הגלבוע ואמשיך בפועלי להכין את הגלבוע לכל תרחיש".

קרא עוד

קודם להודעת הפרישה שוחחנו עם שותפו של נור, עיד סלים ממוקייבלה, שהתחייב: "הדרמה מאחורינו, עובד לא יפרוש. אני אחד המקורבים מאוד לעובד ולא צריך להיות מודאג, עובד ממשיך בוודאות".

גם המועמדת, הדס שקד, התייחסה לשמועות ואמרה כי פנו אליה ממטה עובד נור ומרבית הקולות שלו יעברו אליה