האסון כביש 6: "נדב הבטיח שניפגש שוב, ועכשיו אני נפגש איתו בפעם האחרונה בבית העלמין"

ירין דורון | מדברים ברדיו | 21.04.24

טרגדיה בכביש 6: נדב חיים סלימן מעפולה נהרג בסוף השבוע בתאונת דרכים סמוך למחלף באקה-ג'ת. הוא יובא היום (ב') למנוחות בבית העלמין בעפולה.

האסון הכבד התרחש בלילה שבין שישי לשבת אז בשעה 06:09 התקבל הדיווח הראשוני במוקד מגן דוד אדום על רכב שהתהפך בכביש 6 לצפון סמוך למחלף באקה ג'ת. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו של נדב ופינו מהזירה למרכז הרפואי הלל יפה, 3 צעירים בשנות העשרים במצב בינוני עד קשה, עם חבלות בגפיים, בראש ובפנים.

פרמדיק מד"א ניסים סאסי שהגיע לזירת התאונה הקשה סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד, כ-30 מטר מהכביש ראינו רכב הפוך, בתוך הרכב בכיסא הנהג, נלכד צעיר כבן 22 מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה, לאחר חילוץ ממושך ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. מחוץ לרכב שכב צעיר בשנות העשרים בהכרה, הוא סבל מחבלות בראש ובגפיים, וצעיר וצעירה נוספים יצאו מהרכב בהכרה כשגם הם עם פציעות, הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבית חולים כשמצבם בינוני עד קשה".

ראש העיר, אבי אלקבץ ספד לנדב: "בשם כל תושבי עפולה, אני משתתף בצערה של משפחת סלימן, על מותו של לוחם גולני נדב חיים סלימן מעפולה, שנהרג בסוף השבוע בתאונת דרכים בכביש 6. נדב שירת בגדוד 51 של גולני ואני שולח חיבוק גדול להורים ולכל המשפחה בשם כולנו".

בשם הורי המחלקה הפיקודית/רובאית גולני 51 פרסמה שירלי הרוש מויאל פוסט בפייסבוק וכתבה: "משפחת גולני כולה משתתפים באבלכם ומחבקים אתכם, משפחת סלימן יקרה. שלא תדעו עוד צער בשערכם. כואבים והמומים כולנו את האסון הנורא והפתאומי, אנחנו כאן בשבילכם ותמיד נהיה ביחד".

אבישי כרמי, מי שהיה מחנכו של נדב ז"ל בבית הספר "ויצו ניר העמק" סיפר לירין דורון בתוכנית "מדברים ברדיו": הבשורה הזאת תפסה בהלם את כל המכרים והסובבים של נדב, הלם מוחלט, לפני החג אנחנו כאובים והמומים. הכרתי את נדב באופן אישי, הייתי מחנך שלו במשך שלוש השנים כשלמד ב"ניר העמק". היה לו חזון לסיים את הלימודים, הוא למד במגמת חשמל ולאחריהם להתגייס ליחידה קרבית. הוא רצה להתגייס לגולני והוא השיג את המטרה הזאת והגיע לגולני לחם ביחידה ולצערנו בסוף השבוע האסון קרה והכל נגדע".

איך אתה שומע על האירוע?

"אני שומר שבת ובמוצאי השבת כשפתחתי את הטלפון קיבלתי המון הודעות, הוא פשוט היה מוצף בהודעות ממורים ותלמידים ואז הבנתי את גודל האסון".

על הפגישה האחרונה עם נדב ז"ל סיפר: "לפני שבועיים הוא ביקר בבית הספר, הוא הגיע לתמוך בבוגרים ולבקר את המורים שהוא אהב. היה לו חשוב להגיע. בשיחה האחרונה בנינו הוא היה קצר בזמן אבל הבטיח שהוא יבוא לבקר, וזה מה שתופס אותי מאז שהוא הבטיח שניפגש, ועכשיו אני נפגש איתו בפעם האחרונה בבית העלמין".

בהודעה שפרסמו אוהדי מכבי חיפה, הקבוצה שאתה אהד נדב ספדו גם הם: "התעוררנו לבשורה שנדב – אחד משלנו, דם מדמנו, נהרג בתאונת דרכים. אבידה גדולה למשפחת הקופים הירוקים ולאולטרס חיפה. נדב היה כולו לב, אושר, שמחה ואהבה עצומה למכבי חיפה, סמל ומופת, דוגמה אישית לנאמנות ועשייה של חבר בארגון הקופים. עוד רבות יסופר וייאמר, עדיין לא מעכלים. יהיה זכרך ברוך, אח שלנו, אנחנו אוהבים אותך".