"היועצת היא נטע זר, היא הסיבה לתשעה באב"

רותם אטיאס | 26.07.23

מופע אימה: חבר המועצה בעיריית מגדל העמק ברוך אביסרור תקף במילים קשות את היועצת המשפטית של העירייה במהלך דיון שעסק בהעלאת שכרה, ראש העיר ברדה גינה אך אביסרור לא חזר בו.

ישיבות המועצה במגדל העמק ידעו סערות ומילים חריפות אבל הדברים הקשים שהטיח אתמול חבר המועצה ברוך אביסרור ביועצת המשפטית של העירייה עו"ד מייסא שחברי היו חסרי תקדים.

מה שהוביל להתפרצות של אביסרור, נציג סיעת ש"ס הוא דיון שהתקיים באפשרות להעלאת שכרה של היועצת ב-5 אחוזים כפי שמאפשר משרד הפנים לאחר שנתיים בהם כיהנה בתפקיד. נציין כי המהלך דורש את אישור המועצה ורגע לפני תחילתו וההצבעה עליו יצאה עו"ד שחברי, תושבת נצרת, מחדר הישיבות מתוקף החוק.

מי שהציג את הסוגיה היה מנכ"ל העירייה ומיד לאחר שזה סיים מיהר אביסרור לבדוק האם הנושא מחייב. המנכ"ל השיב שהנושא לא מחייב אז בתגובה התפרץ אביסרור ובמשך דקות ארוכות הטיח מילים קשות ותקף באופן אישי את היועצת. בין השאר טען אביסרור שהיא נטע זר בעיר ובגללה מתקיים ט' באב: "היא נטע זר פה בעיר היא לא צריכה להיות פה בכלל אז למה צריך להוסיף לה בכלל? היא נטע זר. לדעתי היא גרועה ביותר היא מתחת לכל ביקורת, התפקוד שלה מתחת לכל ביקורת. על מה מגיע לה? הוציאה שני צווי הריסה על בית חב"ד בית כנסת חב"ד זה שומרת עליי? בושה וחרפה. מה שהיא הוציאה זה הכתם של העיר. היא לא קשורה לתשעה באב היא הסיבה לתשעה באב".

האזינו לקטע מתוך ישיבת המועצה:

עו"ד שחברי (מימין) אביסרור (משמאל). צילום: עמוד הפייסבוק עיריית מגדל העמק

ראש העיר אלי ברדה כאמור גינה את האירוע ואמר: "אני לא יכול לשמוע את הדברים האלה אני מגנה את הדברים האלה אני חולק עליהם". בהמשך בניסיון להרגיע את הרוחות אף ניסה לגרום לאביסרור לחזור בו מדברים: "אמרת דברים בעידנא דריתחא", אבל אביסרור השיב בקול ברור: "אני חוזר על הדברים ואני מחזק אותם ולא חוזר בי".

נציין כי למרות האירוע הקשה בסופו של דבר אושר העלאת שכרה של היועצת ברוב קולות כשמלבד אביסרור גם נחום אסולין ויקי בן חיים הצביעו נגד ההעלאה