הילדים צרחו: שני צעירים תקפו משפחה בטבריה בכביש

חיים הכט | מדברים ברדיו | 10.09.23

מזעזע: שני צעירים תושבי טבריה תקפו משפחה בכביש וניפצו את שמשות הרכב. בתיעוד מהאירוע נשמעת תינוקת כשהיא בוכה בהיסטריה לנוכח האירוע. בתום מצוד של שבוע ימים נעצרו החשודים שתקפו את המשפחה על רקע בריונות בכביש בעיר טבריה.

האירוע התרחש ב-30.8 אז התקבלה במשטרה תלונה ממשפחה שנסעה בעיר טבריה והותקפה בידי מספר צעירים על רקע בריונות בכביש תוך שהתוקף משתמש במוט ברזל.

זמן קצר לאחר האירוע תפסו שוטרי המחוז הצפוני את הרכב החשוד ועצרו את בעליו ששוחרר לאחר מספר ימים על ידי בית המשפט. ביום שישי האחרון בשעות הלילה, בתום מצוד של שבוע ימים ותוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת נעצרו החשודים המרכזיים בדירת מסתור בעיר בת ים. אמש הובאו השניים (19 ו-24 תושבי טבריה) בפני בית משפט השלום בטבריה שנענה לבקשת המשטרה והאריך את מעצר החשודים להמשך החקירה.

מ', שהותקפה שוחחה היום (א') עם חיים הכט בתוכנית "מדברים ברדיו" ושיחזרה את האירוע הקשה: "הכל התחיל כשחזרנו מהבריכה עם הילדים וההורים שלי, פנינו לכיוון הבית והרכב נעמד באמצע הכביש ללא שום התרעה. אבא שלי נהג והוא עקף אותו והמשכנו לנסוע, הוא לא יצא מהרכב ולא צפר, פשוט עקפנו. פתאום הנהג שעקפנו התחיל לנסות לעקוף אותנו, אבא שלי לא נתן לו ובכל זאת הוא ניסה לצאת לכביש הנגדי כדי לנסות לעקוף. בשלב מסוים אחד מהרכבים שרדפו אחרינו התנגש בנו ויצאנו לראות מה קורה. אבא שלי ניגש לרכב הפוגע והם ישר ריססו עליו גז פלפל. ברמזור עצרנו לידם והוא פשוט יצא מהמושב האחורי עם לום ברזל וניפץ את השמשה וניסה לנפץ גם את השמשה האחורית שישבו שם ילדים. לא היה לי הרבה מה לעשות למזלי החלון האחורי לא התנפץ כי אז הנזק היה גדול יותר.

סנ"צ יגאל בן לולו, מפקד תחנת טבריה: "מדובר בבחורה אמיצה וחזקה והיא הגיעה לתחנה עם המצלמה סיפרה את המקרה וכשראינו את מה שקרה הזדעזענו. בריונות הכביש עלתה מדרגה ועשינו מאמציo כדי להגיע לחשודים. הסרטון שקיבלנו מאוד ברור וחזק הצלחנו לחזר ממצאים נוספים את שתי הזירות ואחרי שהרכבנו את הפאזל התחלנו במסע לאתר את החשודים. העצור מוכר לנו בגלל ההכרות שלנו ידענו את דרכי ההתנהלות שלהם ואחרי מספר ימים הבנו איפה הם נמצאים והגענו אליהם בבת ים וביצענו שם מעצר. זה לא משנה מה הם יגידו בחקירה הראיות חזקות ומראות את האירוע התמונות חזקות והקולות חזקים ואנחנו נעשה הכל למצות איתם את הדין".

ממשטרה נמסר כי: "משטרת ישראל מגלה אפס סובלנות לעבירות בריונות ואלימות מכל סוג שהוא המופנות כנגד אזרחים ופועלת במהירות ונחישות כנגד כל גילויי האלימות במטרה להביא את אותם עבריינים לדין".