כרמל מעתוק: "יובל היא האדם הפשוט שהגיע לאח הגדול וזכה בגדול"

רותם אטיאס וזיו אמויאל | 10.09.23


ברכות. אחרי 104 ימים בבית האח הגדול הוכרזה יובל מעתוק, תושבת מגדל העמק, כמנצחת הגדולה של עונת 2023.

מעתוק הבטיחה כבר לפני שבועיים את מקומה בגמר לאחר שזכתה ברוב קולות של דיירי הבית ובגמר הגדול שנערך הערב (א') התמודדה מול ליאל קוצרי (מקום חמישי), שניר בורגיל (מקום רביעי), יענקי גולדהבר (מקום שלישי).

במעמד הגמר התמודדה מעתוק מול סתיו קצין שנחשבה לפייבוריטית לאורך כל העונה, אך בסיומו של הערב דרמטי הוכרזה מעתוק כמנצחת הגדולה של העונה.

מיד עם ההכרזה מאות תושבי מגדל העמק התקבצו ליד ביתה של מעתוק כשברקע נוגנו שירי מכבי חיפה, הקבוצה שאותה אוהדת מעתוק. השבוע זכתה מעתוק לחיזוק משמעותי כשיניב קטן, שחקנה לשעבר של חיפה, נכנס לבית האח הגדול לתמוך בה.

כרמל מעתוק, אחיה של יובל סיפר הבוקר לזיו אמויאל בתוכנית "פק"ל" על הלילה המרגש: "מיום רביעי שנפתחו ההצבעות עברנו לילות בלי שינה, לילה לפני הגמר ההתרגשות עלתה כי כבר התחלנו לעכל שיובל חוזרת והולכת לפגוש את ההורים ואת קובי שזה הכי מרגש. לאורך כל התקופה עקבנו אחריה בטלוויזיה והלכנו ברחוב כמו טווסים. היא שמרה על הערכים שלה ועשתה לנו הרבה כבוד".

על ליל הגמר סיפר כרמל: "פתחנו ארבעה מוקדים בצפון, חמישה במרכז ועוד שלושה בדרום וכולם שלחו הודעות, הסתובבו עם חולצות ופליירים עם ברקודים כדי שיהיה למצביעים קל להיכנס ולהצביע ליובל שאין ספק שיובל עשתה לנו שירות טוב וחיים קלים כי כולם אהבו אותה. אחת הסיבות שפחדנו שהיא תיכנס לבית "האח הגדול" זה כי חששנו מהחשיפה אבל היא עשתה לנו שליחות. לפני שיובל נכנסה לבית "האח הגדול" היא ביקשה שלאורך כל העונה שנעשה כמה שיותר הקרנות לחברים ולשכנים ובשביל זה העמדנו מקרן בחוץ, אתמול (א') במגדל העמק היה כמו יום העצמאות כל העיר הייתה בחוץ – היא האדם הפשוט שהגיע לאח הגדול וזכה בגדול".

"לא היו עליה ביקורות חריפות ומי שמכיר אותה יודע שכמו שהיא הייתה בבית היא בחיים האישיים. בזכות יובל שדיברה על צרכים מיוחדים אנשים הפסיקו להתבייש בזה וזה הניצחון האמיתי. בקושי הראו אותה בהתחלה וחשבו שהיא לא דומיננטית אבל היא ידעה לתפוס את המקום שלה ולעשות את זה בדרך שלה בלי להתלהם. היא הייתה אוזן קשבת לכולם ונאהבת על ידי כל הדיירים ולכן שהיו ריבים בבית היה לה קשה כי דרשו ממנה לבחור צד. היתרון של יובל זה שהיא יודעת גם לצחוק על עצמה וזה מחמאה מאוד גדולה".

על הקשר עם יענקי שהתפתח בבית "האח הגדול" אמר כרמל: "כשאני שומע את השם שלו אני מחייך, מעבר לזוגיות הייתה ביניהם חברות ואהבת אמת ומה שיהיה בחוץ זה עניין שלהם ומה שהם יחליטו הם יעשו".

ומה יקרה אחרי התוכנית? "כבר פנו אליה מהרבה מקומות, יש לה עוד ימים עמוסים של ראיונות ואני מניח שהיא תרצה זמן עם קובי ואחרי החגים נראה מה יהיה".