הקטל בכבישים: בן 25 נהרג בתאונה שאירעה סמוך לקיבוץ האון, 2 נפצעו קשה

קול רגע

התאונה הקטלנית אירעה סמוך לשעה 2:40 לפנות בוקר אז דווח למוקד מגן דוד אדום על רכב שהתהפך בכביש 92 סמוך לקיבוץ האון. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה קבעו את מותו של צעיר בשנות העשרים לחייו, והעניקו טיפול רפואי שלאחריו פינו למרכז רפואי פוריה 4 פצועים, צעירים בשנות העשרים, בהם: 2 במצב קשה, ו- 2 במצב בינוני.

החובשים הבכירים מיחידת האופנועים של מד"א, אביעד עמר ומורן אבו שקארה, סיפרו: "ראינו רכב הפוך, בסמוך שכבו 5 פצועים שחולצו מהרכב, אחד מהם גבר כבן 25 היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, הוא סבל מחבלה רב מערכתית, לאחר נסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו, ארבעה פצועים נוספים היו בהכרה וסבלו מחבלות בגב בבטן ובגפיים, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה של אחד הפצועים, ופינינו אותם לבית החולים, כשמצבם של 2 קשה ו-2 בינוני".

עוד בסוף השבוע אמש סמוך לשעה 20:30 נפצעו שבעה בני אדם בתאונה שאירעה בין 4 כלי רכב בכביש 60 סמוך לאכסאל. פרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי חולים העמק והאנגלי, את הפצועים בהם: 2 גברים כבני 46 ו-21 במצב בינוני, עם חבלות בחזה ובגפיים ו-5 במצב קל.

בשישי סמוך לשעה 22:00 נפצע קשה צעיר בן 25 ברחוב נייברג בטבריה לאחר שהתנגש בקיר. פרמדיקים פינו אותו למרכז הרפואי צפון במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם.

במקביל, דווח הבוקר (א') על פעילות של שוטרי ימ"ר אגף התנועה שעצרו נהג תושב כפר מנדא בן 29 נוהג בפסילה ובחשד לנהיגה בהשפעת סמים. הנהג נעצר ונכלא והוגש כתב אישום בהליך מהיר ולבקשת התביעה המשטרתית הוא נעצר עד החלטה אחרת. רכבו הושבת ל-60 יום.