חולבסקי: "בעלה של מועמדת איים עליי", חגי לוי: "הוא קמפיין געוואלד"

יאיר קראוס | מדברים ברדיו | 23.08.23

ראש המוצעה האזורית מגידו, איציק חולבסקי, פרסם פוסט בפייסבוק בו טען שבעלה של המועמדת יעלה חגי לוי איים עליו שלא יגיע לאירוע תרבות ביישוב עין העמק.  

בפוסט כתב חולבסקי: "מעשה חמור שאני חייב לשתף. קב"ט המועצה נכנס ללשכה ומדווח לי שהתקבלו כנגדי איומים ממשיים בפגיעה ובהתנכלות אם אגיע לאירוע התרבות בעין העמק המתוכנן בחמישי הקרוב. החמור אף יותר שאיומים מפורשים אלו הגיעו מבעלה של המתמודדת בבחירות מולי והשניים מתגוררים בעין העמק. איומי אלימות מכוערים ומפורשים שאחסוך אותם מכם. זאת  בושה למועצה שלנו. אני גם יודע שזו לא עמדתם של אנשי המושב הנפלא. עשרות שנים מחיי הקדשתי לעבודה ציבורית ומעולם לא חשבתי שתרבות האיומים תגיע אלינו פה למועצה שלנו שמתאפיינת בשיח מכבד וסובלני. במשך כל שנות כהונתי אני מגיע פעמים רבות  למושב עין העמק ברגעים עצובים ובמועדים שמחים. בטח ובטח אתייצב בגאווה באירוע תרבות שמאורגן על ידי עובדי המועצה מזה תקופה ארוכה. בדיוק כפי שאני עושה לאורך כל שנותיי בתפקיד. לא איכנע לאלימות. נחגוג יחד, כולנו כאחד, באירוע התרבות בעין העמק".

בתוכנית "מדברים ברדיו" הגיבה המועמדת יעלה חגי לוי להאשמות: "זה פוסט מניפולטיבי, חולבסקי פתח בקמפיין געוואלד מאוד דומה למי שכמוהו נאחז בכיסא בכל מחיר. העובדות מאוד פשוטות הוא רוצה להגיע לאירוע תרבות בעין העמק וקבוצה של תושבים ביניהם בעלי חשבו שזה לא ראוי מכמה טעמים: קודם כל זה חודשיים לפני בחירות ולנצל אירועי תרבות בשביל תעמולה פוליטית זה לא ראוי ודבר שני לעין העמק יש הרבה מאוד בבטן נגד המועצה וחולבסקי על ההתנהלות לאורך השנים. לכן הם אמרו שאם הוא יגיע לאירוע לנאום הם יפגינו נגדו ואולי יפוצצו את האירוע לא היו שום איומים נגדו באופן אישי. לגיטימי בעיניי להפגין נגד מי שמגיע לדבר בצורה לא ראויה".

חולבסקי
חגי לוי

"אנחנו עכשיו עושים בדיקות כדי לבדוק את העובדות ונגיב וכבר יצא מכתב התרעה לפני תביעה לחולבסקי על ההאשמות שלו כי ראוי שתיאמר האמת. להגיד שהיו איומים אישיים נגדו זה קמפיין להציג את עצמו כקורבן וזה רחוק מהאמת. כן נאמר שיהיו הפגנות ושלא מקובל עלינו שהוא יגיע וינאם כי אחרי מה שהוא עשה לעין העמק להגיע להצטלם לפייסבוק זה לא ראוי אבל מפה ועד להגיד שהיה איום המרחק עצום".

חולבסקי עצמו התייחס לדברים ואמר: "אסופה של שקרים בלתי נתפסים על ידי מועמדת שבין הזוג שלה איים במפורש ובכתב עליי ודרש שלא אגיע לאירוע. היא לא מדברת בשם עין העמק והיא רחוקה מלייצג את היישוב, כל מילה שהיא אמרה לא היה לה שום בסיס. מצופה ממנה לקחת אחריות ולא לשקר. לא התכוונתי להגיע לדבר באירוע בעין העמק ומעולם לא נאמר לי לא לדבר בשום יישוב. בעלה נהג בצעד כוחני ואיום מפורש ואם אגיע יפוצצו את האירוע ויזרקו 86 ביצים על הרכב שלי. זה לא קבוצה של תושבים שלא רצתה שאגיע אלא בן הזוג שלה. אני לא חושש אבל אני מודאג שתרבות כזאת רעה ומזיקה מגיעה למועצה מגידו. מצבי מצוין בקמפיין, אני מרגיש בטוח לגמרי לא געוואלד והאיומים האלה מראים את הדאגות בקמפיין שלהם. אני דורש ממנה להתנצל ולהפסיק את ההתנגדות הבריונית שלה".