חולבסקי: "רעיונות הסיפוח של יזרעאלי – מגלומנים"

חיים הכט | מדברים ברדיו |

הסערה בעקבות הראיון של סגן יו"ר המועצה האזורית עמק יזרעאל: ביום שאחרי הראיון של שי יזרעאלי בתוכנית "מדברים ברדיו" בו חשף שישנה הצעה מונחת על שולחן משרד הפנים לאיחוד המועצות האזוריות מגידו ועמק יזרעאל – הגיעו הכחשות גורפות לקול רגע ממשרד הפנים, ומהמועצות מגידו ועמק יזרעאל. כל הגורמים מסרו שאינם מכירים רעיון כזה לאיחוד רשויות ומהמועצה בעמק יזרעאל נמסר כי מעולם לא הייתה הצעה או בקשה לאחד את הרשויות הללו. ל"קול רגע" נודע כי לאחר הריאיון של יזרעאלי הוא נדרש לספק הסבר לדבריו במועצה.

ראש המועצה האזורית מגידו, איציק חולבסקי תקף היום בשידור את הדברים ואמר כי מדובר ברעיון "שלא קיים ובכלל לא נולד. זה רעיון בוסרי והזוי, המועצה אזורית מגידו היא מועצה חזקה ורעיונות הסיפוח של שי הם שייכים לדור ישן של חשיבה מגלומנית. התמיכה של סימון אלפסי ראש עיריית יקנעם ברעיון הזה רק מוכיחה את ההזיה של הדברים שניהם כנראה מאותו בית יוצר של מגלומניה הזויה שאין לה שום סיכוי"

עוד התייחס חולבסקי בראיון לבחירות הקרובות ואמר כי הוא מתמודד על קדנציה שלישית "אני בעיצומם של מאבקים חשובים והגעתם של שני פרויקטים לאזור ואסור לי לנטוש עכשיו את המשמרת"

לראיון המלא: