טייב: "התרומה של הליכוד לבית שאן היא אפסית"

ירין דורון | מדברים ברדיו | 03.04.23

המערכת הפוליטית בבית שאן מתחממת לקראת הבחירות שיתקיימו בחודש אוקטובר. בימים הקרובים צפוי אבי לוי תושב בית שאן ומי ששימש במספר תפקידים בהתאחדות לכדורגל להודיע על כוונתו להתמודד בבחירות. כפי שפורסם בעבר ברדיו "קול רגע" לוי כבר החל לגבש את מטה הבחירות ואף בוצעו מספר פניות לגורמים שונים לטובת תפעול נושא המדיה.

מי שכבר הכריז והחל את קמפיין הבחירות שלו הוא איתן טייב שהתייחס להצהרה הצפויה של לוי: "מי שרוצה להתמודד זה דמוקרטיה. איחוד? אני לא מתעסק באנשים שעדיין לא הכריזו. אני מאמין שבקרוב לקראת חודש מאי-יוני יתחילו עונת הסקרים אבל מי שקובע מי יהיה ראש עיר זה הציבור ולא הספקולציות מסביב".

בראיון לירין דורון בתוכנית "מדברים ברדיו" התייחס טייב גם למצבה של העיר וביקר את חברי הכנסת והשרים ממפלגת "הליכוד" שלא השקיעו בעיר למרות התמיכה הגורפת לה זוכה המפלגה בבית שאן. "אני אדע לעבוד איתם ולהגיד גם לפוליטיקאים מהליכוד שהתרומה שלהם לעיר היא אפס עד היום. אני לא אחשוש לעמוד על כל במה ולהגיד את דבריי לטובת העיר. כל אנשי ההייטק מסמנים את בית שאן כעיר ליכוד ולא מגיעים לפה ובגלל זה העיר סובלת ממחסור. מה שהכי זועק בעיר הזאת זה התעסוקה והפרנסה של התושבים, העיר הזאת תקועה 30 שנים אחורה. אף אחד לא מביא מההון האישי שלו כסף הכסף הוא מהמדינה וצריך לדעת לנווט אותו. כל הסיפורים של קשרים לפוליטיקאים הארצי זה הנדסת תודעה".

להאזנה