טרגדיה בכביש 22: תמיר ותמי יוסף מעפולה נהרגו כשהחליפו פנצ'ר בגלגל

ירין דורון | מדברים ברדיו | 22.01.24

האירוע הקשה התרחש בשעות צהריים, אז עצר הזוג את הרכב בצד הכביש בעקבות פנצ'ר וניסו להחליף גלגל, אלא שמשאית פגעה בהם ולכוחות ההצלה לא נשאר אלא לקבוע את מותם בשטח.

פראמדיק מד"א אופק עקראוי וחובש רפואת חירום במד"א איתי מזור סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בה גבר ואישה שככל הנראה עצרו בצד הדרך לתקן תקלה ברכבם, נפגעו ממשאית במקום. ראינו את הגבר והאישה שוכבים במרחק מהמשאית כשהם מחוסרי הכרה ללא נשימה וללא דופק וסובלים מחבלות קשות. ביצענו בדיקות רפואיות אך הפציעות שלהם היו קשות ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".

תמי, עבדה במחלקה הסוציאלית של עיריית נוף הגליל שם קיבלו בתדהמה את בשורה הקשה. ראש העיר, רונן פלוט ספד לה: "קיבלתי בהלם ובצער רב את הבשורה הקשה על מותה הטרגי של העובדת הסוציאלית הוותיקה תמי יוסף, שנהרגה יחד עם בעלה תמיר בתאונת דרכים קטלנית במחלף קרית ביאליק. תמי נולדה והתחנכה בנוף הגליל, והחלה את עבודתה ברווחה בעירייה בשנת 1996, ומאז שנת 2005 שימשה כעובדת סוציאלית לחוק הנוער"

פלוט: "במסגרת עבודתה טיפלה במסירות גדולה בנוער ובמשפחות בסיכון, הייתה עובדת רווחה בכל רמ"ח איבריה, וראתה תמיד במקצוע שליחות. במהלך השנים זכתה בתעודות הוקרה על עבודתה המקצועית והמסורה. מותה הפתאומי הוא בלתי נתפס. זאת אבידה גדולה למשפחתה, לעמיתיה באגף הרווחה, לעובדי העירייה, ולבני נוער ומשפחות רבות שתמי טיפלה בהם במסירות".

חברתה של תמי לעבודה, ישראלה מרקסמר: "תמי עבדה באגף 28 שנים ובהרבה מאוד מובנים היא הייתה מעמודי התווך שהיו לנו באגף. תמי ניהלה וועדות מעקבים ביד רמה ולראות אותה עושה את זה זה סוג של קסם איך היא ידעה לקחת משפחות במצב קשה לסייע להן אותה ולכוון אותן לדרכים טובות. היא הייתה השראה ואנשים רצו לספוג מהידע האין סופי שלה. ב-19 שנים האחרונות היא הייתה עו"ס בחוק הנוער שהוא תפקיד מורכב וקשה אבל מה שאפיין את תמי שהיא ידעה לייצר שיח עם המשפחות. היא הגיעה לנקודה שהיא גרמה לאנשים להאמין בה ורוב התיקים שלה שהגיעו לבית משפט הגיעו שהצדדים בהסכמה מלאה. היא לא התעייפה מלתת לחברים ולאנשים שהיא טיפלה בהם. זאת אבידה גדולה ובלתי נתפס, אני בעצמי נועצתי בה בנושאים אישיים אין דרך להסביר את האובדן. אנחנו לא מאמינים שדבר כזה קרה ומקווים שיהיה לנו כוח ללכת בדרכה".