יו"ר הוועדה הממונה בטבריה בועז יוסף הגיש תלונה במשטרה נגד רון קובי

ירין דורון | מדברים ברדיו | 17.04.23

ראש הוועדה הממונה בטבריה, בועז יוסף הגיש תלונה במשטרה נגד המועמד לראשות העיר, רון קובי בגין הטרדה.

מעיריית טבריה נמסר לאחר הגשת התלונה: "חוקר מטעם משטרת טבריה הגיע הבוקר ללשכת ראש העיר, שם גבה ממנו את עדותו ותלונתו. כזכור, קובי הטריד את יוסף מספר פעמים בתקופה האחרונה, תוך שהוא נוהג לצלמו בשידורי ה"פייסבוק לייב" שלו במקומות ציבוריים ובמהלך עבודתו של ראש העיר. בין היתר הוא מקלל אותו, מכנה אותו בשמות גנאי שיש בהם כדי הוצאת דיבה ונוהג באלימות מילולית. עד כה, יוסף נמנע מלהגיש תלונה, אך בעקבות אירועי יום האתמול, כאשר במהלך סיור מקצועי של אנשי המקצוע של עיריית טבריה בראשותו של ראש העיר בועז יוסף ובכירי משרד התיירות והחברה הממשלתית לתיירות, הגיח רון קובי עם הטלפון הנייד ובמהלך שידור "פייסבוק לייב" גידף ותקף מילולית את עובדי הציבור שהגיעו לטבריה על מנת לסייע לתיירות בעיר. בין היתר צעק לעבר אנשי המקצוע: "אתם צריכים להתבייש. הפקרתם את העיר הזו. טבריה מדממת. תראו איך עשיתם את טבריה. תתביישו לכם – כולכם שותפים לפשע הזה. מחקתם את העיר. מה עשיתם פה? תראו איך כולם בזים לכם. משרדי ממשלה שהפקירו עיר. אל תתנו תקציבים לעיריית טבריה".

נזכיר שאתמול פרסמה העירייה פוסט בפייסבוק שלה בה נכתב נגד קובי שהגיע לטיילת ועורר פרובוקציה במהלך סיור מקצועי שבו השתתפו בכירי משרד התיירות. "אחרי שבשבוע שעבר התגרה בראש העיר הממונה בועז יוסף בפארק ברקו והצליח להוציא אותו משלוותו, הגיע אתמול רון קובי לזירה נוספת לאתר נוסף שבו נכח יוסף כדי להשיג שידור חוזר – ששודר כמובן בשידור ישיר, בפייסבוק.

הפעם יוסף לא  היה לבד אלא עם בכירים ממשרד התיירות שהגיעו לפקח על שיקום הטיילת, פרויקט שבו הממשלה משקיעה מיליוני שקלים – ושיצא לפועל אחרי הסופה הגדולה במאי 2022 קובי כיוון הפעם את האש לעבר פקידי הממשלה ותקף אותם במילים קשות על שיתוף הפעולה עם יוסף הפקידים נראו המומים ולא הגיבו לדברים אבל אחרי כמה שעות הוציאה העירייה הודעת דוברות חריגה שבה נכתב כי קובי מתנהג בחוסר אחריות שורף גשרים וחוצה קווים אדומים באופן שפוגע בעיר"

יוסף: "כל עוד הביקורת מופנית כלפיי והיא מקצועית, אני יכול להתמודד. אין לי בעיה עם ביקורת, אבל יש לי קו אדום והוא הפגיעה בעיר טבריה ובתושביה. התנהגותו חסרת האחריות של רון קובי מול עובדי הציבור ובכירי משרד התיירות והחברה הממשלתית, פוגעת בעיר ולא ניתן לו להמשיך בדרכו הנלוזה", אמר יוסף.

האזינו לעימות בשידור