יצחק מירון: "עד לאן אלקבץ ואנשיו יכולים להתדרדר בקמפיין הבחירות?"

חיים הכט | מדברים ברדיו | 10.09.23

במהלך כנס השקת קמפיין הבחירות של יצחק מירון הצטלמו שני נערים כשהם לובשים חולצות ועליהן כיתוב בערבית לצד תמונתו של מירון. התמונות הופצו ברשת ועוררו סערה גדולה כשבקבוצת ווצאפ "רובע יזרעאל" אל כתב אחד התושבים "זה יצחק מירון… תחשבו טוב טוב איזה עיר אתם רוצים פה".

נזכיר כי לפני חמש שנים המאבק בין מירון לראש העיר, אבי אלקבץ עסק רבות בנושא הצביון ששוב חוזר לכותרות לקראת הבחירות בסוף החודש הבא.

מירון, התייחס בתכונית "מדברים ברדיו" לאירוע: "אחרי בירור הבנו שמדובר בנערים יהודים מעפולה שמישהו ממחנה שברור לנו מי שלח אותם עם כוונה ברורה להצטלם ליד השלט כדי שוב לפמפם את הקמפיין פייק של עיר מעורבת. זה התפוצץ לו בפרצוף כי זה התגלה. עד לאן אלקבץ ואנשיו יכולים להתדרדר בקמפיין מערכת הבחירות, עד לאן קמפיין הפייק הזה יכול להגיע. מי שדיבר על הנערים הבין שהם קיבלו כסף, נתנו להם את החולצות והנחו אותם וכל זה בשביל 100 שקלים שאחרי שהם סיימו להצטלם הם הלכו לאכול. אנחנו מנסים עוד להבין מי עוד היה עם הנערים האלה ונגיע לזה כי היו מצלמות ונקבל החלטה איך ממשיכים בטיפול. מעבר לניצול של ילדים תמימים הניסיון לגנוב את דעת הבוחר בפעם השנייה הוא חמור לכשעצמו אנחנו צריכים לדבר על החיים עצמם. על החינוך שנכשל ואיך מבססים את מעמדה של עפולה כעיר מובילה בגליל ויש לנו פוטנציאל כזה. לא אתן לאלקץ ואנשיו לגרור אותנו לביבים שהוא גרר אותנו ב-2018".

מסיעת עפולה אחת נמסר: "אנחנו לא מתכוונים להתייחס לטענות הזויות שילכו ויצופו בתקופה הקרובה וזאת בנסיונות נואשים לייצר מומנטום מזויף כדי לסגור את הפערים העצומים בסקרים בין אבי אלקבץ ליתר המתמודדים".