פרסום ראשון: לאחר שנכשל ניסיון איחוד בין שיחור ליזרעאלי, ראש המועצה יודיע על תמיכה ביזרעאלי

ירין דורון ורותם אטיאס | הבחירות המקומיות | 05.02.24


23 ימים בחירות המקומיות – ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל ניסה להוביל מהלך לאיחוד בין שלומית שיחור לשי יזרעאלי, לאחר שהמהלך כשל בצר צפוי להודיע על תמיכה יזרעאלי.

מי שהוביל כאמור את המהלך לאיחוד בין שלומית שיחור לשי יזרעאלי הוא ראש המועצה, אייל בצר וזאת במטרה לדבריו למנוע מערכת בחירות בעמק יזרעאל בתקופת מלחמה. נקודת ההנחה של בצר הייתה שבמידה ואירוע כזה אכן יצא לפועל שני המועמדים הנוספים, אלדר סיון ושמוליק דודאי יסירו את מועמדותם ובכך תימנע כאמור מערכת הבחירות.

קודם לפגישה שנערכה בין הצדדים נעשתה פניה מטעמו של בצר לשיחור לבדוק נכונות מבחינתה למהלך ולאחר שקיבל תשובה חיובית המהלך יצא לפועל וזומנה פגישה בין השניים בביתו של מנשה מלכי. בפגישה נכח גם ראש המועצה בצר ובמהלכה הוצב תנאי לאיחוד – מינויו של יזרעאלי לתפקיד סגן. שיחור טענה במפגש שהתפקיד הוצע לעופרי רביב ושאין בכוונתה לחזור בה מהבטחה זו. בעקבות הסירוב הפגישה פוצצה והאיחוד למעשה נפל.

בצר זעם על האירוע והסירוב בימים הקרובים הוא צפוי להודיע על תמיכתו בשי יזרעאלי.

ממטה שי יזרעאלי נמסר: "ראש המועצה הציע מגוון אפשרויות לשיתוף פעולה למען העמק, כולל ששלומית תשמש כסגנו של יזראלי, אך שלומית סירבה לכולם"

שלומית שיחור לא נמסרה תגובה לפרסום והיא תובא כשתתקבל.

המועמד, שמוליק דודאי, מסר בתגובה לפרסום: "כל ניסיון לגזול מתושבות ותושבי עמק יזרעאל את הבחירה החופשית בראש המועצה שיוביל או תוביל אותם בשנים הקרובות אינו ראוי. מחנה שמוליק דודאי ימשיך במסע ובמפגשים עם הציבור הרחב כדי לאפשר לאנשי עמק יזרעאל לבחור את ראש המועצה בעל הניסיון העשיר המגוון והרלוונטי ביותר בתקופה מאתגרת זו".