לרר: "אילוז? קובי עם עקבים", אילוז: "לא רוצה ראש עיר חרדי"

ירין דורון | מדברים ברדיו | 29.03.23

סקר של מאיר אלמקייס בקרב הציבור הלא חרדי בטבריה רומז – הקרב על הקול הליכודי בשיאו. רון קובי עדיין מוביל על פני שאר המועמדים.

מיכאל לרר, היועץ של המועמד לראשות העירייה, עו"ד מאיר אלמקייס שוחח  עם ירין דורון בתוכנית "מדברים ברדיו" והתייחס לממצאי הסקר: "הציבור החרדי לא נסקר בו למרות שהוא מהווה 24 אחוז מתושבי טבריה כיוון שהוא פחות קולות חופשיים ופחות תלוי בדעתו החופשית. הסקר זה היה פחות רלוונטי ורצינו לבדוק את הקמפיין שלנו בציבור החילוני ואת העבודה שעשינו. זה הסקר האותנטי האמיתי הראשון שבוצע בטבריה, הסקרים הקודמים לא היוו תמונת מצב אמיתית".

"קשה לי להאמין שיכנסו עוד מועמדים לזירה. המועמדים שהכריזו צריכים לקבוע פרמטר שלפיו הם יתגייסו סביב מועמד אחד כדי שלא יקרה פה מה שקרה לפני חמש שנים. התמיכה של הליכוד זה לא פאקטור, יש  לזה חשיבות אבל זה לא חזות הכל. אני קורא לכל המועמדים וגם בשם מאיר – אם בסקר הבא שנתקרב לבחירות יהיה פער משמעותי בין המקום הראשון למקום השני אני קורא לכל מי שלא במקום הראשון להתבחר למי שיהיה במקום שני".

"שני אילוז? היא מזכירה לי את רון קובי רק עם עקבים ואם ש"ס רוצים לבחור בה הם יקבלו את אותה גברת בשינוי אדרת ואני לא בטוח שזה מה שהם רוצים. בסופו של דבר אני מקווה שיבחרו פה מישהו שלצד מקצועיות יהיה עם רזומה והוכחות בשטח".

המועמדת לראשות העירייה, שני אילוז התייחסה לדבריו של לרר: "להפתעתי הטובה אני יושבת עם החרדים והליכוד בשנתיים וחצי האחרונות ואני שמחה לשמוע שהחרדים אומרים חד משמעית – אין שום דבר פסול בבחירתה של אישה ושבכוונתם לתמוך במי שמוביל בסקרים".

אתם מפזרים קולות בין מספר מועמדים בדיוק כמו שקרה לפני חמש שנים.

"11 גברים מתמודדים ואישה אחת לי אין אגו, ככל שזה תלוי בי אני לא אתן לזה לקרות שוב. אבל את השאלה צריך להפנות לגברים מפוצצי האגו. אנחנו צריכים לראות את עתידה של העיר, זה לא אישי זה לא שני אילוז זה לא רון ולא מועמד אחר. צריך להציל את העיר הזאת אנחנו בתקופה הרת גורל. אם העיר הזאת תיפול לידיים של מועמד שאנחנו לא רוצים שיבחרו או מועמד חרדי חלילה נהיה בבעיה מאוד. אני לא רוצה ראש עיר חרדי והם יודעים ושומעים את זה ממני".

להאזנה