מספר בני משפחה מנאעורה נעצרו בחשד לעבירות של גביית דמי חסות

קול רגע
חדר החדשות | 03.08.23

במסגרת המאבק בפשיעה בחברה הערבית, שוטרי היחידה לאכיפה כלכלית בלהב 433 עצרו בני משפחה מכפר נאעורה בחשד לניהול קו הלוואות בריבית וסחיטה באיומים של הקורבנות שאינם עומדים בהחזר ההלוואות, זאת בנוסף לניהול מערך הפצה וסחר של סמים מסוכנים וביצוע עבירות של הלבנת הון ועבירות לפקודת מס הכנסה. ככל שישנם קורבנות נוספים, משטרת ישראל קוראת להם להגיע לתחנת המשטרה.

החקירה התנהלה בשבועות האחרונים באופן סמוי נגד בני המשפחה בחשד לניהול בשנים האחרונות של קו הלוואות בריבית והטלת מורא ופחד בקרב הלווים שאינם עומדים בהחזר ההלוואות. מהחקירה עולה כי החשודים, בני משפחה מכפר נאעורה, סחטו באיומים את הקורבנות ובני משפחותיהם.

עוד עולה מהחקירה, כי החשודים ניהלו מערך הפצה וסחר של סמים מסוג קריסטל ו-MDMA. החקירה בשיתוף עם הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, פקיד שומה חקירות מס הכנסה חיפה ומשטרת מחוז צפון.  מהחקירה עולה כי החשודים לא דיווחו לרשויות המס על הכנסותיהם וכן עולה חשד לביצוע עבירות של הלבנת הון בסכומים של מאות אלפי שקלים.

אתמול החקירה הפכה לגלויה עם מעצרם של החשודים, בני משפחה מכפר נאעורה והם הובאו לחקירה במשרדי היחידה. במהלך חיפושים שנערכו בבתי החשודים נתפסו רכבי יוקרה, כספים ומסמכים רבים נוספים. הבוקר החשודים יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבימ"ש השלום בנצרת והיחידה תבקש את הארכת מעצרם בימים נוספים.