נהג אוטובוס הותקף בנוף הגליל, מעבדת חבלה אותרה בעילוט

חדר חדשות | 16.04.24

המשטרה עצרה שלושה חשודים בחשד שתקפו נהג אוטובוס בעיר נוף הגליל לאחר שהעיר להם על התנהגותם.

האירוע התרחש אתמול אז דווח למשטרה על תקיפת נהג אוטובוס ציבורי בעיר נוף הגליל ממנה נפצע הנהג פגיעות קלות. עם קבלת האירוע הגיעו כוחות שיטור למקום ופתחו בחקירה וכמה שעות לאחר מכן עוד באותו לילה נעצרו 3 חשודים 2 בגירים וקטין תושבי העיר נוף הגליל ועין מאהל בחשד לביצוע המעשה.

מחומר החקירה הראשוני עולה כי החשודים עלו לאוטובוס והחלו לקלל את הנהג ולאחר שביקש מהם לא לצעוק החלו לתקוף אותו ולגרום נזק לאוטובוס. כאמור שלושת החשודים נעצרו ובהתאם לבקשת המשטרה מעצרם הוארך בבית המשפט השלום בנצרת עד לתאריך 18/04/24. מהמשטרה נמסר כי היא פועלת לאיתור של אותם בריונים שנוקטים באלימות כלפי משרתי הציבור במטרה למצות עימם את הדין .

באירוע אחר איתרה המשטרה מעבדה לייצור מטעני חבלה מעל בית מגורים ביישוב עילוט. במקום נעצר חשוד ונתפסו מספר מטעני צינור וחומרים נוספים המשמשים לייצור מטענים.

במהלך החיפוש שנערך בקומה העליונה של בית בו מתגוררים בני משפחה ביניהם ילדים ותינוקות נחשפה על פי החשד מעבדה לייצור והכנה של מטעני חבלה. במקום נתפסו מספר מטעני צינור, כדוריות ברזל, מסמרי פלדה וחומרים נוספים שעל פי החשד משמשים לייצור מטענים. בני המשפחה פונו מהמקום והורחקו כלל יושבי הבית עד לסיום טיפול חבלני המשטרה. החשוד תושב עילוט בשנות ה-20 לחייו נעצר והובא לתחנת המשטרה להמשך חקירתו.

מהמשטרה נמסר כי "שוטרי מחוז צפון תוקפים את ארגוני הפשע לאורך כל ימות השנה בצורה בלתי מתפשרת תוך תפיסת אמצעי לחימה, רכבים ממוגנים ופגיעה כלכלית בנכסיהם של העבריינים. רבים מחברי ארגוני הפשע נתפסים על חם לאחר פעילויות גלויות וסמויות במטרה להביא למיצוי הדין עימם ובכך לשמור על ביטחון התושבים".