נעצר חשוד בירי לעבר ביתו של ראש עיריית טמרה

רותם אטיאס | חדר חדשות | 04.10.23

הותר לפרסום: חוקרי מחוז צפון פענחו את אירוע הירי לעבר ביתו של ראש עיריית טמרה ד"ר דיאב סוהיל. הירי התרחש בתאריך 29.08.23 בשעות הלילה המאוחרות אז דווח על ירי לעבר ביתו של ראש העיר. כוחות שיטור שהגיעו לזירה אספו ממצאים ופתחו בחקירה במסגרתה נעצר החשוד בצומת יסעור יחד עם עוד שניים  כשהם נוסעים ברכב מסחרי מסוג מיצובישי לכיוון צפון – ברכב נתפסות כפפות וכובעי גרב בצבע שחור.

מפקד המחוז הצפוני, ניצב שוקי תחאוכה: "כל ניסיון פגיעה בראש רשות על רקע תפקידו וגם אם על רקע אישי הינו פגיעה בשלטון החוק במדינת ישראל ומחוז צפון ינקוט ביד קשה נגד כל ניסיון כזה". בהתאם לכך חקירת המקרה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב גליל. בסיום החקירה נאספו ראיות כנגד ואדיע טראבלסי (19, טמרה) בגין אירוע הירי לעבר ביתו של ראש העי ומחר יוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט המחוזי בחיפה יחד עם בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

במהלך החקירה המסועפת נאספו עוד ראיות כנגד החשוד בגין אירועים אחרים בהם ירי מנשק כאשר הוא נמצא באותו הרכב בו נעצר ביום הירי על בית ראש העיר. מהמשטרה נמסר כי "היא רואה בחומרה רבה כל גילוי אלימות המופנה כלפי נבחרי ציבור על רקע עבודתם הציבורית ותשקיע את מירב המשאבים, הכוחות והאמצעים במטרה לסכל אירועים מסוג זה ולהביא את העבריינים אל מאחורי סורג ובריח".