סלים: "פרידמן יתמודד מול עובד נור, דני עטר יפרוש"

ירין דורון | מדברים ברדיו | 13.02.23

דרמה פוליטית בגלבוע: פחות מ-9 חודשים לפני הבחירות לרשות המועצה גייס המועמד שניר פרידמן את תמיכתו של עיד סלים ממוקייבלה.

בראיון ראשון לתוכנית "מדברים ברדיו" סיפר סלים לירין דורון: "במוקבלייה כבר מתחילים להרגיש שהבחירות מתקרבות ופרידמן ייקח אותם בהליכה. הוא יהיה ראש המועצה הבא והערכה שלי שהוא יתמודד מול עובד נור ושדני יפרוש מוקדם. אני פסלתי את עובד נור ואת דני עטר וחיפשתי מועמד לתמוך בו שיוביל את המועצה ולא מצאתי אף אחד. בהתחלה לא האמנתי בפרידמן כי הוא למד הכל מעובד נור והיה שנים בסביבה שלו אבל אחרי שישבתי איתו ודיברנו מספר פעמים גיליתי בחור מלא אנרגיות שיש לו תוכניות לטובת הגלבוע והוא רוצה לקדם ולתת מעצמו ולכן האמנתי בו ונתתי לו את תמיכתי.

עוד התייחס סלים למסמך דרישות שלכאורה הוגש מטעמו ונדחה על ידי דני עטר: "לא ביקשתי שום דבר מדני, אנשים ניסו להשלים בנינו ושאני אחזור לתמוך בו. לא הייתי מודע לשום סעיף מהמסמך שהופץ וזה נעשה שלא בידיעתי. אגב, העובדה שאותם אנשים הגישו מסמך כזה לדני שיחתום רק אומר שהם לא סומכים ומאמינים בו ואין קשר בין המכתב הזה לתמיכה שלי בשניר. ביליתי עם דני 30 שנה ואלה היו שנים טובות אבל הן הסתיימו ואנחנו פותחים דף חדש. אני מדבר עם כל הכפרים ולדני אין סיכוי בשום כפר וגם לא ביישובי התענך ובגלל זה להערכתי הוא יפרוש".

פייסבוק

למה?

"אנשים נפגעו מהעובדה שהוא עזב והלך לכנסת, הוא יצא לדרך חדשה ונטש את האנשים ולא התייחס אליהם והפסיק לענות לטלפון ועכשיו הוא רוצה אותנו? אז עכשיו אנחנו אומרים לא".

"הדבר הראשון שאני אבקש מראש המועצה הבא זה לחקור את תקופת הכהונה של עובד נור ויש לי כבר סיכום עם פרידמן על המהלך הזה. נבקש משרד רואה חשבון שיחקור את ההתנהלות הכלכלית של המועצה".

בפוסט שפרסם פרידמן בעמוד הפייסבוק שלו כתב: "אני שמח לבשר על התמיכה של סגן ראש המועצה לשעבר, עיד סלים בבחירות לראשות המועצה האזורית גלבוע. עיד היה הסגן המיתולוגי של ראש המועצה לשעבר דני עטר והוא מצטרף לאורי שומרוני, סגנו של ראש המועצה המכהן עובד נור, שהודיע על תמיכתו בי בשבוע שעבר. הסחף ממשיך ובקרוב אודיע על עוד תומכים מוכרים ואני מודה לכל המצטרפים החדשים שמבינים שמגיע לנו יותר".

להאזנה