סניף "הליכוד" בטבריה נגד יוסי בן דוד: נדחתה העתירה שביקשה למנוע מבן דוד להיות נציג "הליכוד"

חיים הכט | מדברים ברדיו

ראשי הסניף בטבריה של הליכוד עתרו לבית הדין של המפלגה נגד יוסי בן דוד בטענה שהונה את השר יואב קיש כשדיווח שיש בידיו חתימה של הליכוד כמי שתומכת בו כמועמד בטבריה. הודעה זאת מגיעה לאחר הפרסום הבוקר ברדיו "קול רגע" על כך שמפלגת הליכוד העניקה את תמיכתה בבן דוד לראשות העיר. בן דוד התייחס לאירוע בתוכנית "מדברים ברדיו" ואמר לחיים הכט וירין דורון: "אני מועמד הליכוד עומד בראשות "מחל", כואב הלב ששמוליק חרמש מנצל את תפקידו לרעה ומוציא את העתירה הזאת".

נחתם הסכם מעליך בין נתניהו לאריה דרעי שקובע שדרעי יוביל את המערכה בטבריה

"אין שום הסכם כזה, וזה לא מעניין אותי, אני מודה לראש העיר על האמון בי. נתניהו יגע לטבריה ויעזור בקמפיין. אני יודע מה אני בא לעשות אני רוצה לגייס את כל הממשלה למען טבריה. לא מהיום, גם כשכיהנתי כראש עיר זה קרה, מנסים לעשות לי סיכול ממוקד הרי פתאום קם מועמד חדש שהחליטו שהוא יהיה, למה? כדי להפריע. חרמש ורפאל טרבלסי הם שני צבועים שניים שעושים את כל הבלאגן מאחורי הקלעים שהכניסו את כל העיר לסחרור".

הם מצפים שתפרוש ותסייע להם לנצח את רון קובי

יכולים לצפות שאני אפרוש, אני לא פורש, אני מייצג ציבור ופועל למענו".

עוד התייחס בן דוד לטענה שהונה את הליכוד ואת השר יואב קיש כשטען שיש בידיו חתימה של הוועדה המוניציפלית של הליכוד כמפלגה שתייצג אותו בבחירות, דבר שלא היה בפועל ובכך הטעה את קיש שחתם מבלי לבדוק: "זה ניסיון שפל ולשון הרע. את הרשימות בודקים על פי הפרוטוקולים ושל היועצים המשפטיים ורק אחר כך מגיעים ליואב קיש. אני לא עושה תרגילים ועבדתי לפי ההנחיות".

על החיבור בין שני אילוז לרון קובי אמר: "הסקרים לא רלוונטיים כי מאז מי שרצתה להיות נציגת הליכוד חברה לקובי וגם בוועדה העליונה ביקשו ממני לצרף אותה והיה שמור לה מקום וכולנו מופתעים שמי שתקפה עברה לשם. אז אחרי ששמוליק חרמש סיים את המלחמות שלו בקובי ובהחלט יכול היות שהוא עובד אצל אריה דרעי ועבור נבעה. בטבריה התושבים קובעים מי יהיה ראש העיר, זה לא צפת".