פדידה: "אני רצה לראשות העיר וקוראת לאברכהן להצטרף אליי"

חיים הכט | מדברים ברדיו | 15.02.23

שמונה חודשים לבחירות וביקנעם פורסם השבוע סקר שבחן את כוחה של עדה אברכהן מנהלת בית הספר "אורט" יקנעם. בין השאלות שנשאלו בסקר נבחן גם כוחה של אברכהן מול לאה פדידה.

פדידה עצמה קראה לאברכהן לחבור אליה ולראשונה הצהירה באופן רשמי על מועמדותה: "לעיריית יקנעם מגיע אותי ולי מגיע את ראשות עיריית יקנעם. אם עדה רוצה לרוץ אני מאחלת לה בהצלחה אבל גם קוראת לה להתייצב ברשימה שלי, נשים מבינות מה צריך בשלטון המקומי".

בראיון לחיים הכט בתוכנית "מדברים ברדיו" ביקרה פדידה את התנהלותו של ראש עיריית יקנעם המכהן, סימון אלפסי: "למדתי מסימון הרבה אבל לאחר מכן היו בנינו חילוקי דעות. סימון בחר את הדרך שלו הוא חושב שהוא יכול לתת כתר וחוברת עם דרכי הפעלה שנכונים לתקופה של לפני 30 שנה אבל אי אפשר להצעיד את העיר. אני מכירה את הצרכים של העיר".

לאה פדידה

פדידה, אשת מפלגת העבודה סיפרה כי מעבר למפלגת העבודה ישנן עוד מספר פניות ממפלגות אחרות: "פנו אליי שלוש מפלגות לתמוך בי לראשות העיר, אני שוקלת את זה אבל חושבת אולי לרוץ לבד כדי שכל יקנעם תתחבר אליי".

אברכהן מסרה בתגובה לדברים: "ביקנעם יש רבים שהיו מעוניינים שארוץ לראשות העיר ומפיצים זאת. ובלי שום קשר לכל אדם במדינה דמוקרטית יש זכות לשקול לרוץ לפוליטיקה, כל עוד לא הייתה הצהרה פומבית , הוא לא בפוליטיקה. ביום שאחליט לרוץ, כולם ידעו, אפרוש מניהול ביה"ס".

להאזנה