פדידה: "הליכוד תומך בי", יו"ר סניף הליכוד: "לא מכיר דבר כזה"

ירין דורון | מדברים ברדיו | 10.07.23

צעירים עוזבים את העיר בגלל שהדיור יקר, אני אהיה ראש העיר של יקנעם ואפשר יהיה להוזיל את המחירים. צעירים רוצים שיתייחסו אליהם כמו מקומות תעסוקה, מקומות בילוי ופנאי והעיר הזאת הולכת לישון בשעה 20:00. מלגות של סטודנטים לו עלו כבר כמה שנים, אין פעילות למשפחות צעירות והכנו תוכנית ומענה לצרכים.

אני חושבת שבחמש השנים האחרונות המצב הגיע למיצוי וצריך חשיבה מחדש ואם לא נדע לעצור עכשיו את ולהבין שיש מולנו רמזור אדום ולחשוב איך אנחנו מייצרים מענים לצעירים אנחנו נתדרדר. מה שפורסם זה שהוועדה העליונה המוניציפלית של הליכוד החליטה פה אחד לתמוך בי כמועמדת ביקנעם. הם ידעו שאני מועמדת מטעם מפלגת העבודה והן רואות בי כיחידה שיכולה לחבר את האוכלוסיות ביקנעם, לחבר את הממשלה לעיר ולהביא תקציבים. יקנעם זקוקה למנהיגות מחברת לא מתמודד של מפלגה קטנה וסקטוריאלית".

יו"ר סניף הליכוד בעיר סולי בסוס לא מכיר תמיכה הזאת.

"אני ישבתי עם אנשי הליכוד בפגישה שסולי לא היה בה. אני מודיעה שהליכוד תומך בי, ישבתי איתם אני אשב איתם ואנחנו נרוץ בצורה הנכונה. עוד לא קרה שהמועמדת לראשות העיר מסוגלת להביא גם את העבודה וגם את הליכוד לתמוך בה. אלה דברים שכתובים בפרוטוקול של הוועדה העליונה של הליכוד וזה לא הסוף, אני אביא עוד מפלגות ועוד חיבורים".

פדידה התייחסה גם למחאות על רקע הרפורמה המשפטית שנידונה בכנסת: "אני מאמינה שכל אדם זכותו להביע את עמדתו במסגרת החוק. אני חושבת שצריך להגיע להידברות".

צילום: שחר תמיר